Primaria municipiului Ploieşti anunta cetatenii ca a semnat contractul pentru reabilitarea liniilor de tramvai pentru traseele 101 si 102, finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013 vineri, 15 februarie 2013, la sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.

Va reamintim ca reabilitarea liniilor de tramvai in municipiul Ploiesti se va realiza in doua etape pentru fiecare din cele doua trasee 101 si 102 astfel:

1) „Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare – etapa I: Bucla Nord ÷ Intersectie Republicii”

  Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 102 etapa I pe o lungime de 4,55 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

           

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri: 

–        refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului din linie curenta si intrare in depou;

–        refacerea peroanelor;

–        refacerea telecomenzilor cofetilor;

–        refacerea cablurilor de curent continuu;

–        refacerea liniei aeriene de contact;

–        refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

–        refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.

            Valoare proiect (inclusiv TVA):62.796.316,87 lei

            HCL de aprobare a SF şi a indicatorilor tehnico economici: 404/31.10.2012

            Lungime cale reabilitată: 4,55 km cale simplă

            Schimbătoare de cale: 10 buc. ( 5 de intrare şi 5 de ieşire)

            Intersecţii: 4 buc.

            Ungătoare de cale: 9 buc.

            Peroane: 11 buc

Stalpi: 149 buc.

2) “Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 102 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare – etapa II: B-dul Republicii – Bucla Vest”

    

     Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 102 etapa II pe o lungime de 6,93 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

 

   Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri: 

–        refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;

–        refacerea peroanelor;

–        refacerea telecomenzilor cofetilor;

–        refacerea liniei aeriene de contact;

–        refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

–       refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.

Valoare proiect (inclusiv TVA):83.681.417,45 lei

            HCL de aprobare a SF şi a indicatorilor tehnico economici: 405/31.10.2012

            Lungime cale reabilitată: 6,93 km cale simplă

Schimbătoare de cale: 2 buc. ( 1 de intrare şi 1 de ieşire)

            Ungătoare de cale: 6 buc.

            Peroane: 17 buc

Stalpi: 237 buc.

 

3) „Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare – etapa I”

    

     Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa I pe o lungime de 3,32 km cale simpla de rulare, intr-o perioada de 14 de luni.

                        Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

–        refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;

–        refacerea liniei aeriene de contact;

–        refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

–        amenajari ale amprizei de tramvai inclusiv a statiilor de tramvai;

–        amenajari legate de colectarea si evacuarea apelor din precipitatii si a apelor de infiltratie;

–       lucrari de mutari-protejari retele cu alimentare cu apa.

Valoare proiect (inclusiv TVA):35.654.898,12 lei

            HCL de aprobare a SF şi a indicatorilor tehnico economici: 536/21.12.2011

            Lungime cale reabilitată: 3,32 km cale simplă

            Peroane: 6 buc

Stalpi: 88 buc.

4) „Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare – etapa II”

 

Proiectul presupune realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa II pe o lungime de 5,58 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 24 de luni.

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

–     refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului;

–     refacerea liniei aeriene de contact;

–     refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

–     amenajari ale amprizei de tramvai inclusiv a statiilor de tramvai;

–     amenajari legate de colectarea si evacuarea apelor din precipitatii si a apelor de infiltratie;

–     refacerea sistemului rutier adiacent caii de rulare a tramvaiului;

–     lucrari de mutari-protejari retele cu alimentare cu apa.

Valoare proiect (inclusiv TVA):75.708.648,37 lei

            HCL de aprobare a SF şi a indicatorilor tehnico economici: 403/31.10.2012

            Lungime cale reabilitată: 5,85 km cale simplă

Schimbătoare de cale: 2 buc. ( 1 de intrare şi 1 de ieşire)

            Ungătoare de cale: 24 buc.

            Peroane: 4 buc

Stalpi: 229 buc.

Aşa l-am cunoscut eu pe Regele Mihai

Era un subiect tabu înainte de ’89. Copil fiind, apoi adolescent, am reuşit să umplu ceva din g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Familia Petrolului de azi

În mai bine de șase decenii de viață alături de Petrolul, mi-a fost dat să văd generații pes

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline