Întrucât în articolul anterior ne-am legat de campania de promovare a domnului Bădescu, ne simţim datori să spunem câteva cuvinte şi despre afişele domnului Volosevici. Acuzat că „ar fi furat startul” în ceea ce priveşte campania electorală, primarul în funcţiune păstrează în continuare o cantitate satisfăcătoare de bannere desfăşurate pe arterele principale ale Ploieştiului. Neobişnuită este însă modalitatea în care acestea sunt configurate. Astfel, de la mare distanţă (şi uneori chiar de la mică distanţă), ele par a fi o serie de reclame la LCD-uri, numeroasele chenare cu imagini din Ploieşti, cu rezoluţii şi grade de claritate diferite, contribuind la crearea acestei impresii. Fără a comenta cu privire la efectul asupra alegătorilor, ne rezumăm la a ne întreba vizavi de sfaturile pe care i le-au dat oamenii săi de imagine: oare nu putea fi găsit ceva mai adecvat?

Inline
Inline