Timpul estimat pentru citirea articolului este 144 secunde

Consiliul Naţional al Audiovizualului a retras licenţa audivizuală pentru postul Alpha TV Ploieşti. Decizia a fost luată în şedinţa din 12 septembrie 2013, fiind sancţionate astfel şase posturi de televiziune din România – Alpha TV Ploiești, Alternativ TV Zalău, Sky Constanța TV, Digi TV Ditrău, Min Nord TV Baia Borșa, Amtel Turceni, Halley TV pentru Repedea/Bistra/Leordina, Valenstaf TV Pechea,,Radio Gold Rădăuți – pentru „întreruperi emisie și depăsiri termene intrare în emisie”, cu retragerea licenţei, a informat CNA.

Postul de televiziune Aplha TV Ploieşti a făcut parte, vreme îndelungată, din trustul de presă al lui Liviu Luca, până când, la începutul anului 2012 a fost preluat de Cozmin Guşă. Acesta din urmă nu a reuşit însă, să-l ţină pe linia de plutire. După o serie de convulsii, culminând, în mai 2012, cu o grevă a angajaţilor însoţită de alte acţiuni publice de protest şi în instanţă pentru a-şi recupera salariile neplătite, dar şi după mai multe valuri succesive de schimbări în managementul postului de televiziune şi al ziarului partener de trust Telegraful de Prahova, în 9 aprilie 2013 Alpha TV Ploieşti a întrerupt emisia. După o jumătate de an în care nu a pus în emisie niciun program propriu CNA decide să retragă licenţa audiovizuală pentru postul Alpha TV Ploieşti.

La numai o săptămână, în şedinţa din 19 septembrie, CNA a semnat certificatul de naştere pentru o nouă televiziune din Ploieşti, acordând licenţă audiovizuală firmei SC Proton Production SRL, pentru postul Ploieşti TV. Povestea televiziunii Ploieşti TV este însă, mai veche, vehiculându-se încă din 2011, prin presă, ideea deschiderii unui post cu acest nume de către Silviu Prigoană, patronul firmei de salubritate care efectuează serviciul în municipiu. Faptul că Prigoană era membru PD-L s-a speculat că televiziunea respectivă urma să fie… apropiată de respectiva formaţiune politică în perspectiva anului electoral 2012. Zvonuri neconfirmate ulterior. Postul de televiziune Ploieşti TV nu a apucat să emită în acea perioadă (nici nu avem cunoştinţă să se fi solicitat oficial CNA acordarea de licenţă atunci), deşi pregătirile pe teren avansau, fiind cumpărate echipamente şi amenajat un sediu în spaţiul închiriat într-un mall din centrul Ploieştiului. În foto vă prezentăm studioul tv al televiziunii. La acel moment chiar se înjghebase nucleul unei viitoare echipe ce avea să lucreze în respectiva televiziune, făcându-se o serie de speculaţii pe acestă temă.

Totuşi după acordarea licenţei, apariţia noii televiziuni Ploieşti TV este pe cale să devină realitate, post care însă poate să nu aibă legătură cu povestea iniţială. Interesant că marca Ploieşti TV este deţinută, la OSIM, de acelaşi Silviu Prigoană. 

M-am săturat până peste cap de manelişti!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 196 secunde Florin Salam este un artist care apare în topul căutărilor Google înaintea tuturor Florinilor celebri din ţara asta. Acuma, depinde de g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Timpul estimat pentru citirea articolului este 143 secunde Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „înainte”  era mai bine, am un mesaj:  D

Uite Vagner, nu (mai) e Vagner!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 218 secunde FC Petrolul Facebook Official a oferit informația conform căreia clubul găzarilor s-a despărțit amiabil de fotbalistul Alexandru Vagner,

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Timpul estimat pentru citirea articolului este 267 secunde Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurarea unui regim sălbatic de exploatare econ

Inline
Inline