De ce nu mai apare Consiliul Local Ploiești pe spatele tricourilor Petrolului

Dragos Trestioreanu -

De ce nu mai apare Consiliul Local Ploiești pe spatele tricourilor Petrolului

Odată cu prezentarea noului sponsor principal al echipei Petrolul Ploiești, este vorba despre Alexandrion Grup România, al cărui nume a fost inscripționat pe partea din față a tricourilor, acoperind locul lăsat liber de firma Opel, s-a observat că de pe spatele acestora a dispărut cel al Consiliului Local Ploiești, fiind înlocuit cu denumirea unui alt sponsor, secundar al trupei găzarilor. Dispariția CL de pe echipamentul echipei fanion a municipiului nu trebuie să mire, totuși, atâta vreme cât – se știe deja – întreruperea contractului dintre municipalitate și Asociația Lupii Galbeni 2012, prin care s-au virat doar 1,8 milioane de euro, dintre cele 5 milioane datorate după ocuparea locului al treilea în Liga I, în două ediții consecutive ale Ligii I și cucerirea trofeului Cupa României-Timișoreana, pe 1 iunie 2013. Câtă vreme, tocmai această întrerupere a virării banilor, 3,2 milioane de euro, a apăsat decisiv asupra situației financiare a SC FC Petrolul, conducând la solicitarea intrării în procesul de insolvență, ca și la datorii mari față de jucători, măsura survenită acum a fost absolut firească și nu trebuie să lezeze sentimentele administrației locale.

Clubul găzarilor achită chirie la SGU, mă rog atât cât a plătit până acum și o va mai face până va acoperi tot debitul, deci municipalitatea, practic, mai contribuie doar cu punerea la dispoziție a stadionului, unul modern e drept, dar o arenă pentru folosirea căreia se plătește, cum am scris mai sus. E normal acum ca, pe tricouri, să fie inscipționate doar numele firmelor care plătesc pentru a se vedea pe echipamentul „lupilor”, dar nu numai. În afara lui Alexandrion Grup România, pe fața tricourilor, și a lui Halewood Wines, pe partea de jos a acestora, mai este inscpripționat, sus, tot pe spate, Champion’s Energy Drink (firma DMS). Interesant este că, deși aflată în insolvență, SC FC Petrolul a mai reușit să atragă sponsori, după ce a fost părăsită de Opel și de Bergenbier. Semn că rămâne totuși un brand atractiv și în continuare.

Foto: www.ph-on.ro