Provenienţa produselor alimentare este unul dintre criteriile pe care consumatorii le folosesc când cumpără alimente. Acesta este rezultatul unui studiu privind etichetarea produselor în ceea ce priveşte provenienţa, studiu prezentat astăzi în Bruxelles de Organizaţia Europeană a Consumatorilor (BEUC). Studiul s-a desfăşurat în Suedia, Franţa, Polonia şi Austria şi a avut ca scop obţinerea unor informaţii privind părerea consumatorilor asupra etichetării tării de origine a produselor alimentare.Studiul a confirmat datele prezentate de Eurobarometrul realizat de Comisia Europeană, date din care rezultă că 70% dintre consumatori consideră importantă originea produselor alimentare în alegerea lor. De asemenea rezultatele studiului arată că majoritatea cumpărătorilor doresc să cunoască ţara de origine a alimentelor, doar 10% dintre aceştia au indicat că ar prefera sau ar fi mulţumiţi doar cu indicarea „EU” sau „non – EU” a alimentelor.6 din 10 respondenţi ai studiului doresc să cunoască atât ţara unde alimentele au fost procesate dar şi ţara de origine a produselor primare (ingredientele) , ţara unde au fost crescute sau cultivate. Aceste indicaţii de origine a alimentelor ar elimina actuala practică, cum ar fi etichetarea unor cârnaţi ca fiind produşi în Marea Britanie în timp ce carnea de porc din compoziţia lor provine din Danemarca.

Aşa l-am cunoscut eu pe Regele Mihai

Era un subiect tabu înainte de ’89. Copil fiind, apoi adolescent, am reuşit să umplu ceva din g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Familia Petrolului de azi

În mai bine de șase decenii de viață alături de Petrolul, mi-a fost dat să văd generații pes

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline