I-Tour Schi, un proiect de promovare a pârtiilor din Prahova şi din ţară

Fără categorie

Redactia

Începutul lui 2013 aduce veşti bune pentru iubitorii sporturilor de iarnă. Groove Hour, în cadrul unui parteneriat durabil alături de Ciuc Premium, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov lansează, în data de 21 ianuarie, la Braşov, a treia ediţie a cunoscutului proiect de informare turistică dedicat pârtiilor de schi şi sporturilor de iarnă, “i-Tour Schi”.

“i-Tour Schi 2013” aduce o viziune unitară asupra ofertei de pârtii de schi din ţară. În decursul anilor, i-Tour Schi a evoluat de la promovarea excusiv pârtiilor de schi de pe Valea Prahovei, în anul 2009, până la promovarea pârtiilor omologate din 15 judeţe ale ţării, astăzi. În sezonul de iarnă 2012-2013 i-Tour Schi promovează domeniile de schi din România atât offline, prin pliante cu hărţi ale pârtiilor de schi, oferite gratuit unităţilor de cazare din ţară şi centrelor de info-turistice, cât şi online prin intermediul website-ului www.i-tour.ro şi a paginii de Facebook http://www.facebook.com/itour.ro. În acest sezon de schi proiectul adună în portofoliu pentru promovare 39 de domenii schiabile cu pârtii omologate din România, dintre care trei se află în judeţul Prahova. Ele sunt grupate pe şase zone geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Harghita şi Covasna, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Pliantele au ajuns încă din luna decembrie a anului trecut în cele aproximativ 300 de locaţii selectate.

“Ciuc Premium continuă şi anul acesta tradiţia şi susţine proiectul i-Tour Schi în demersul său de promovare a destinaţiilor de schi din România şi a turismului activ. La sfârşitul unei zile pe schiuri, placă sau chiar sanie, o bere întregeşte experienţa consumatorului întors de pe pârtie. În acest context, Ciuc Premium nu putea să lipsească nici anul acesta din proiectul i-Tour.” a declarat Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager.

„Ne bucurăm că venim şi anul acesta în întâmpinarea turiştilor pasionaţi de sporturile albe şi le oferim informaţia de care au nevoie. Alături de sponsorul şi partenerul nostru Ciuc Premium, în sezonul 2012-2013 am adus îmbunătăţiri majore materialelor, un nou design şi inovaţie în spaţiul online. Acum, informaţiile ajung mult mai uşor către pasionaţii de schi si snowboard datorită noului website www.i-tour.ro şi a paginii de Facebook: http://www.facebook.com/itour.ro, unde îi aşteptăm pentru a fi la curent cu tot ce se intâmplă pe munte, în România.” a declarat Anca Stănilă, Project Manager i-Tour, Groove Hour.

„Proiectul i-Tour Schi derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium este de un real folos pentru pasionaţii de schi întrucât oferă informaţii despre pârtiile omologate, grupate pe zone geografice. Sperăm ca şi sezonul acesta să beneficiem de un aflux crescut de turişti, cu atât mai mult cu cât în luna februarie va avea loc Festivalul Olimpic de Iarnă al Tineretului European. Suntem onoraţi de faptul că vom organiza şi anul acesta lansarea de la Braşov” a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.

 

Parteneri strategici: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică, APDT Braşov, Carpathian Toursim Cluster Romania, Asociaţia pentru Turism Bucovina, CIT Piatra Neamţ, Primăria Oraşului Sinaia, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova, MaramureşInfoTurism, AJT Sibiu, CIT Valea Jiului, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului “Litoral – Delta Dunării”, Asociaţia Innova.

Citeste mai departe

Statistici T5
Inline
Inline