Lidl, cu ajutorul clienților săi, a donat 5 motociclete de intervenție urbană către SMURD

Mihai Ciobanu -

Lidl, cu ajutorul clienților săi, a donat 5 motociclete de intervenție urbană către SMURD

Campania de donații la casele de marcat din magazinele Lidl – „Donează pentru cei care Salvează!”, desfășurată la nivel național pe o perioadă de 6 luni în beneficiul Fundației pentru SMURD, a colectat fonduri în valoare totală de 100.000 de euro. Lidl a suplimentat aceste fonduri cu 50.000 de euro, ajutând astfel la achiziționarea unui număr de 5 motociclete de intervenție urbană pentru SMURD.

 

În perioada noiembrie 2014 – mai 2015, în cadrul campaniei „Donează pentru cei care Salvează!”, angajații și clienții Lidl din toată țara au donat pentru a susține cauza SMURD și pentru a ajuta la modernizarea sistemului integrat medical. În urma acestei acțiuni, valoarea donațiilor a atins pragul de 100.000 de euro. Suma colectată a fost suplimentată de către Lidl cu încă 50.000 de euro, astfel încât SMURD să poată pune bazele unei flote extinse, cu 5 motociclete de intervenție urbană modelul BMW F 500 GPS, complet dotate, inclusiv cu echipamente medicale. De asemenea, au fost achiziționate și 23 de echipamente speciale de protecție pentru personalul SMURD care va utiliza motocicletele în acțiuni de intervenție.

Achiziționarea celor 5 noi motociclete, presupune o creștere de minimum 200% a numărului de intervenții, în condițiile în care evaluarea efectuată de către reprezentanții SMURD arată faptul că, din octombrie 2011 și până la începutul lui 2015 s-au realizat 380 de intervenții și au fost asistate 267 persoane cu o singură motocicletă. În luna ianuarie a anului curent, o a doua motocicletă a fost operaționalizată, iar până în august, cele două vehicule au făcut posibilă asistarea unui număr de 157 de solicitări. Timpul foarte scurt de răspuns al motocicletelor la intervenție, de doar 3 – 5 minute în medie, comparativ cu media de aproximativ 8 minute a unei ambulanțe, au dovedit eficiența acestui serviciu. Existența unei flote de motociclete SMURD va face posibilă executarea de misiuni de intervenție, cu plecare aproape instantanee la solicitări și cu costuri minime, având în vedere consumul scăzut de carburant. Magazinele Lidl din Ploiești s-au numărat printre cele mai active în ceea ce privește fondurile colectate în cadrul campaniei „Donează pentru cei care Salvează!”. De asemenea, s-au mai remarcat și magazine Lidl din Arad, Timișoara, Craiova, Târgu Neamț, Voluntari, Onești sau Vălenii de Munte.

„Mulțumim clienților și angajaților noștri din toată țara pentru solidaritatea de care au dat dovadă, donând în beneficiul unei cauze atât de importante – susținerea activității SMURD. Este o onoare pentru noi să putem oferi sprijinul nostru celor care fac diferența în situații de urgență. Cele 5 motociclete noi, achiziționate pentru SMURD prin donația Lidl sunt dovada că împreună avem puterea de a schimba în bine viața comunității în care trăim.”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.