Petrolul și Opel – un parteneriat ce pornește ușor-ușor, dar se așteaptă că crească precum Făt-Frumos

Redactia -

Petrolul și Opel – un parteneriat ce pornește ușor-ușor, dar se așteaptă că crească precum Făt-Frumos

Din vară și până la finele anului trecut, Petrolul a jucat fără un sponsor principal pe tricouri, după ce Florian Walter și al său ROMPREST au devenit istorie, destul de repede, pentru clubul găzarilor. Pentru unul ajuns sus, pe culmi, absența unui sponsor principal nu a dat deloc bine, deși chiar și campioana en-titre, Steaua, a evoluat tot la fel pentru destulă vreme. În iarna aceasta, eforturile patronatului echipei „lupilor” și-au găsit în sfârșit finalitatea dorită – asocierea cu un nume mare de pe piața producătorilor auto ,firma germană Opel. La mijlocul săptămânii, showroom-ul dealerului producătorului neamț, Di-Bas, de la ieșirea dinspre Buzău, a primit alți vizitatori decât de obicei: conducătorii, antrenorul și jucătorii Petrolului. La oficializarea parteneriatului dintre părți au fost invitați și jurnaliștii, cu toții fiind încântați nu numai de vedetele de pe gazon prezente la fața locului, ci și de cele expuse în interior. Amănunte despre asocierea de până la finele sezonului 2013-2014 au fost oferite de către directorul general al firmei Opel-România, Cristian Milea (foto sus, al doilea de la dreapta la stânga; www.europictures.eu), și Daniel Capră, acționarul unic al SC FC Petrolul, totodată și președintele consiliului de administrație al societății. Milea a declarat că Petrolul este al patrulea club din Europa care va juca cu sigla Opel pe tricouri, celelalte două fiind din 1.Bundesliga, Borussia Dortmund și Bayer Leverkusen, iar al treilea, din Superliga Turciei, Galatasaray Istanbul. Pe vremea când Cosmin Contra juca în Italia, echipa lui de atunci, AC Milan, avea tot Opel drept sponsor principal. De altfel, tehnicianului – prezent și el la prezidiu, alături de actualul internațional al găzarilor, Ovidiu Hoban – i s-a sugerat să ajungă la faima omologului de la Borussia, Jurgen Klopp, fost finalist al Ligii Campionilor! Cu acest prilej, nu s-au oferit detalii financiare despre contract, lăsându-se de înțeles că nu va fi vorba nici despre vreo premiere specială la final de sezon, în caz de îndeplinire a Petrolul_si_Opel_fcpetrolul.roobiectivelor, nici de autoturisme puse la dispozioția clubului. Pare mai degrabă un… mariaj de probă, dar și binevenit, pentru că s-a spart gheața.

După discursuri, fotbaliștii s-au fotografiat lângă mașinile expuse, au și intrat în interiorul acestora, cerând și detalii tehnice. Au profitat de ocazie și angajații showroom-ului, care s-au pozat cu vedetele Petrolului. De-acum, rămâne ca „lupii” de pe teren să-i convingă prin rezultate pe cei de la Opel că merită să le fie alături mai mult decât o jumătate de sezon. Și-atunci, cu siguranță că și suma de bani va crește exponențial și caodurile, constând în ultimele creații ale firmei germane. Azi, Klopp și celebrul motociclist de SG, italianul Valentino Rossi, sunt vectori de imagine ai firmei Opel, de ce nu ar fi de mâine și Cosmin Contra, și Hamza Younes la fel, la o adică. Asta chiar dacă golgheterul tunisian a absentat motivat de la întâlnirea de la showroom.

„Atât noi, cât şi Petrolul reprezentăm exemple de profesionalism şi determinare, dar şi dovezi ale capacităţii de a trece peste obstacole şi a reveni în forţă. Suntem pe locul la trei ca producție în Europa, dar venim tare din urmă” (Cristian Milea)

Bornescu_si_Mustivar_in_masina_Opel_fcpetrolul.ro”După cum vedeți, nu ne ocupăm doar de partea sportivă a clubului, ci și de cea legată de încercarea și găsirea unor parteneri serioși, împreună cu care să facem performanță. Astazi, Petrolul și Opel pun bazele unei colaborări pe care cu toții ne-o dorim cât mai bună şi cât mai lungă. Istoria și tradiția celor două branduri ne obligă să ne propunem obiective îndrăznețe și sunt sigur că împreună le vom atinge” (Daniel Capră)

”Ştiu foarte bine ce înseamnă Opel în fotbalul european, încă de pe vremea când eram fotbalist, iar această colaborare nu poate decât să mă bucure şi să-mi confirme faptul că munca noastră este apreciată la cel mai înalt nivel. Sperăm să le facem celor de la Opel o publicitate cât mai bună, prin evoluţiile şi rezultatele noastre, iar la finele sezonului, să ne bucurăm împreună cu ei şi cu suporterii noştri de obţinerea a cel puţin unui trofeu” (Cosmin Contra)

”Am crescut văzând la televizor meciuri de fotbal în care echipele aveau Opel pe tricouri, iar acum a venit şi rândul meu să fiu în această ipostază. Mă bucur, iar în numele echipei, ţin să le mulţumesc celor de la Opel pentru că au venit alături de noi şi îi asigurăm că îi vom reprezenta cu cinste” (Ovidiu Hoban)