Timpul estimat pentru citirea articolului este 127 secunde

Ploiești Shopping City își păstrează poziția dominantă în regiune, atrâgând, de la an la an, tot mai mulți vizitatori. Prahovenii, dâmbovițenii și nu numai vizitează centrul comercial atât pentru oferta completă de branduri și servicii, cât și pentru multiplele opțiuni de petrecere a timpului liber. În primele 3 trimestre ale anului 2016, Ploiești Shopping City a înregistrat o creștere semnificativă a traficului, de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent.  

 Principalul factor care a generat această creștere este oferta permanent îmbunătățită a mixului de magazine, ce acoperă nevoile tuturor categoriilor de public. De asemenea, creșterea traficului se datorează și numărului din ce în ce mai mare de turiști care vizitează lunar centrul comercial.

Ploiești Shopping City găzduiește astăzi peste 100 de magazine: branduri de fashion și beauty de renume național și internațional, produse de home & deco, jucării și articole pentru copii, echipamente sportive, produse electronice și electrocasnice, precum și o ofertă completă de servicii: agenții de turism, unități bancare, curățătorie, farmacii, optică și multe altele.

Centrul oferă publicului și cea mai bogată experiență de divertisment din regiune, una dintre vedetele zonei de petrecere a timpului liber fiind unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei. Acesta are 12 săli de proiecție, dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D. Oferta este completată de o zonă de food court variată cu restaurante și cafenele pentru toate gusturile.

La toate acestea se adaugă și multiplele activități de petrecere a timpului liber organizate săptămânal în mall, de la ateliere educative pentru copii, până la târguri și evenimente unice în regiune. Confortul vizitatorilor este sporit prin asigurarea unei parcări generoase, de peste 2.000 de locuri, cu acces facil și rapid.

Intensificarea traficului se reflectă și la nivelul vânzărilor magazinelor centrului comercial. Zona de fashion a obținut o creștere de 40% a vânzărilor, în timp ce vânzările magazinelor de cosmetice au crescut cu 30%. De asemenea, vânzările unităților din zona de food court, restaurante și cafenele, au cunoscut în primele trei trimestre ale acestui an o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.  

 Pentru 2017, obiectivele de dezvoltare ale Ploiești Shopping City vizează menținerea tendinței de creștere în baza dezvoltării constante, menite să ofere clienților cea mai bună experiență de shopping si entertainment.

 

 

M-am săturat până peste cap de manelişti!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 196 secunde Florin Salam este un artist care apare în topul căutărilor Google înaintea tuturor Florinilor celebri din ţara asta. Acuma, depinde de g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Timpul estimat pentru citirea articolului este 143 secunde Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „înainte”  era mai bine, am un mesaj:  D

Uite Vagner, nu (mai) e Vagner!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 218 secunde FC Petrolul Facebook Official a oferit informația conform căreia clubul găzarilor s-a despărțit amiabil de fotbalistul Alexandru Vagner,

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Timpul estimat pentru citirea articolului este 267 secunde Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurarea unui regim sălbatic de exploatare econ

Inline
Inline