Aşa cum anunţam anterior, administraţia ploieşteană are în lucru un proiect care prevede modernizarea liniilor de tramvai 101 şi 102 (citeşte aici). Proiectele vor fi realizate cu fonduri europene, dar şi cu o cofinanţare de la bugetul local. În următoarea şedinţă a Consiliului Local Ploieşti, aleşii vor avea de aprobat o serie de proiecte de hotărâre care au în vedere aceste două mari investiţii. 

Iată ce lucrări se vor executa pe traseul 101:

Reabilitarea infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa I pe o lungime de 3,32 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent.

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

  refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului, din linie curenta si depou;

  refacerea peroanelor;

  refacerea substatiilor ce alimenteaza cu energie electrica reteaua de contact a tramvaiului;

  refacerea cablurilor de curent continuu;

  refacerea telecomenzilor cofretilor cu separatori cu motor aferenti centrelor de alimentare si sectiunilor din reteaua de contact;

  refacerea liniei aeriene de contact, cu asigurarea compensarii retelei prin compensatori cu greutate si suspensie izolanta “delta”;

  refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

  refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.

 

 

 

 

Reabilitarea infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa II pe o lungime de 5,85 km cale simpla de rulare si a sistemului rutier adiacent, intr-o perioada de 28 de luni de la semnarea contractului de finantare.

 

Pentru atingerea acestui obiectiv specific, se vor realiza urmatoarele masuri:

 

  refacerea infrastructurii si suprastructurii caii de rulare a tramvaiului, din linie curenta si depou;

 

  refacerea peroanelor;

 

  refacerea substatiilor ce alimenteaza cu energie electrica reteaua de contact a tramvaiului;

 

  refacerea cablurilor de curent continuu;

 

  refacerea telecomenzilor cofretilor cu separatori cu motor aferenti centrelor de alimentare si sectiunilor din reteaua de contact;

 

  refacerea liniei aeriene de contact, cu asigurarea compensarii retelei prin compensatori cu greutate si suspensie izolanta “delta”;

 

  refacerea stalpilor de sustinere a retelei de contact;

 

  refacerea structurii rutiere adiacente caii de rulare a tramvaiului.

 

 

 

 

Aşa l-am cunoscut eu pe Regele Mihai

Era un subiect tabu înainte de ’89. Copil fiind, apoi adolescent, am reuşit să umplu ceva din g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Cine plătește, de fapt, prețul asumării responsabilității, în fotbal? Și la Petrolul, și pe oriunde altundeva

Tot aud de ani de zile, în fotbalul românesc, cu precădere după 1989, despre asumarea responsabi

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline