Prefectul Marius Sersea verifică modul în care sunt pregătite şcolile pentru noul an de învăţământ

Știri

Redactia

Tinand cont de prevederile art.6, alin.1, pct.1, lit.b) din Hotararea Guvernului Romaniei nr.460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr.340/2004(r1) privind prefectul si Institutia Prefectului, referitor la atributiile structurilor de specialitate proprii, in care se stipuleaza “participa alaturi de reprezentanti ai serviciilor publice deconcentrate la actiuni de verificare, potrivit competentelor, a modului de aplicare si respectare a actelor normative la nivelul judetului,…., in cadrul unor comisii mixte constitutite prin ordin al prefectului”;

Prefectul Marius-Gabriel Sersea a emis astazi ordinul cu privire la constituirea Comisiei mixte pentru verificarea modului in care autoritatile publice locale pregatesc inceperea in bune conditii a anului scolar 2012-2013.
Comisia mixta este constituita din cate un reprezentant al: Institutiei Prefectului; Inspectoratului Scolar Judetean Prahova; Directiei de Sanatate Publica Prahova; Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor; Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta si Autoritatii Publice Locale.
Integratorul rezultatelor controalelor efectuate este Inspectoratului Scolar Judetean Prahova.
In perioada 27 august – 7 septembrie 2012, Comisia mixta va efectua verificari, potrivit propriilor competente si in acord cu prevederile legale in vigoare si va intocmi un raport cu privire la situtiile constatate, pe care il va prezenta prefectului pana in data de 10 septembrie.

Citeste mai departe

Statistici T5
Inline
Inline