Grupul consilierilor PSD din Consiliul Judeţean Prahova, întrunit în cadrul şedinţei operative desfăşurată vineri, 20 ianuarie 2012, a analizat situaţia creată prin întreruperea transportului de călători pe calea ferată, pe linia Ploieşti-Măneciu, precum şi perspectiva închiderii liniei feroviare Ploieşti-Slănic, exprimându-şi dezacordul pentru această decizie a Ministerului Transporturilor.

Ca urmare, consilierii judeţeni PSD au decis să introducă pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Judeţean Prahova din 30 ianuarie 2012, un proiect de hotărâre privind crearea unui parteneriat între Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Consiliul Judeţean Prahova şi primăriile localităţilor afectate de această decizie, în vederea subvenţionării transportului feroviar pe traseele respective, astfel încât acesta să funcţionaze la parametri normali şi în perioada următoare. Ne întrebăm, însă, ce se va întâmpla cu zecile de „blatişti” care circulă pe aceste rute, ştiut fiind faptul că tocmai acesta a fost motivul pentru care ministerul a luat decizia de a închide traseele – acela ca acestea mergeau pe pierdere atât din cauza lipsei de călători – care, la un preţ chiar mai scăzut şi în condiţii mai civilizate pot ajunge la Ploieşti cu microbuzul şi a faptului că şi puţinii navetişti care circulau cu trenul mergeau „cu naşul”. 

M-am săturat până peste cap de manelişti!

Florin Salam este un artist care apare în topul căutărilor Google înaintea tuturor Florinilor ce

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Riscul amenințărilor mutării Petrolului în alt oraș. Atunci și acum…

Cândva, aflată sub pulpana FSLI Petrom, SC FC Petrolul – cum se numea pe-atunci – a fo

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline