Rebranduirea noului autocar al Petrolului – prilej de nemulţumire pentru fani

Miercuri, 13 iunie 2012, au apărut primele fotografii cu fostul autocar al Universităţii Cluj – marca Volvo 9700, produs în anul 2009, având 40 de locuri şi beneficiind de aer condiţionat, bucătărie, bar, plasmă şi toaletă -, care devenit, acum, al SC FC Petrolul (www.prosport.ro). Iar asta odată cu iminenta venire, ca acţionar la club, […]

Sport

Redactia

Miercuri, 13 iunie 2012, au apărut primele fotografii cu fostul autocar al Universităţii Cluj – marca Volvo 9700, produs în anul 2009, având 40 de locuri şi beneficiind de aer condiţionat, bucătărie, bar, plasmă şi toaletă -, care devenit, acum, al SC FC Petrolul (www.prosport.ro). Iar asta odată cu iminenta venire, ca acţionar la club, a lui Florian Walter, încă finanţator la echipa din Ardeal. Autocarul a fot rebranduit cât se poate de repede, dar – spun suporterii găzarilor – a fost ales un model care nu este deloc pe plac, fiind supăraţi că nu s-a optat pentru o propunere a lor. Astfel, fanii nu agreează prezenţa capului de lup, stilizat pe ambele părţi ale autocarului, ei optând doar pentru un model cu emblema clubului pe un fond jumătate galben, jumătate albastru, având la mijloc câteva pătrăţele – imitând o masă de şah – în aceleaşi culori. În altă ordine de idei, şi vestea că acest cap de lup ar putea fi pus pe stema rebranduită a Petrolului a stârnit reacţii adverse, fanii manifestându-se – pe forumul siteului lor, www.doarpetrolul.ro – împotriva unei astfel de intenţii. Până la urmă, poate tocmai ca urmare a analizării părerii Autocar_U_Cluj_fata_si_dreapta_cel_de_acum_al_Petrolului_Volvo_9700_model_2009_cu_40_loc_air_cond_bucatarie_bar_plasma_toaleta_liga2.rosimpatizanţilor, s-a renunţat la idee.

După cum se observă, suporterii echipei antrenate de către Mircea Rednic ţin foarte mult la tradiţie, ei neacceptând să fie în niciun fel modificată stema care a apărut odată cu înfiinţarea FC Petrolul Ploieşti, înainte de ’89, după ce echipa de fotbal fanion a Ploieştiului s-a desprins din Clubul Sportiv Petrolul. Club care avea o stemă triunghiulară, cu o sondă neagră stilizată pe un fond roş-alb-galben, vechile culori ale trupei găzarilor. Pe aceeaşi linie, ei au ţinut ca fostul autocar al lui „U” (www.liga2.ro) să fie rebranduit cât mai simplu, nemaiavând, deci, capul de lup, pe care îl apreciază drept un element în plus apărut conjunctural, pe vremea când echipa era patronată de către FSLI Petrom. Capul de lup a apărut, de fapt, odată cu rebranduirea companiei Petrom, în stema acesteia.

Reamintim că autocarul de care fotbaliştii de la SC FC Petrolul au benfeciiat, pe o anumită perioadă de timp, în campionatul trecut, fusese luat printr-un contract de comodat încheiat cu o firmă a omului de afaceri Radu Călin, cel care a finanţat, din umbră, clubul găzarilor, în turul ediţiei 2011-2012, dar nu numai. În plus, Călin a ajutat atunci echipa şi cu unii jucători aflaţi în sfera lui de influenţă, dintre care mai este acum, la „galben-albaştri, doar mijlocaşul Alexandru Buhuşi, acesta urmând a fi împrumutat la o altă grupare, în sezonul următor. Vechiul autocar va fi returnat actualului patron al formaţiei din Seria a III-a a Ligii a III-a, Prahova 2010 Tomşani.

Citeste mai departe

Inline
Inline