Autoritățile prahovene și-au propus ca până pe 15 martie să găsească modalități tehnice și organizatorice de reducere a timpilor de așteptare pentru participanții la trafic care sunt nevoiți să aștepte la barieră pe DN1, în zona Movila Vulpii.

 

Acestea trebuie să fie gândite astfel încât să nu fie pusă în pericol siguranța traficului rutier și feroviar, dar ceva trebuie făcut, deoarece conform evidențelor statistice, zilnic pe DN1, prin zona trecerii la nivel cu calea ferată Buda-Slănic circula 25-30.000 de autovehicule. În weekend numărul acestora depășește 40.000 și deseori au loc ambuteiaje când trec trenuri. Bariera este lăsată cu zece minute înainte de tranzitarea zonei de către garnituri și este ridicată cu zece minute după trecerea lor.

 

Aşa l-am cunoscut eu pe Regele Mihai

Era un subiect tabu înainte de ’89. Copil fiind, apoi adolescent, am reuşit să umplu ceva din g

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Familia Petrolului de azi

În mai bine de șase decenii de viață alături de Petrolul, mi-a fost dat să văd generații pes

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline