Timpul estimat pentru citirea articolului este 68 secunde

Porțiunea Suplacu de Barcău-Borș va fi deschisă circulației anul viitor, însă recepția totală a lucrărilor va avea loc abia în vara lui 2013. Tronsonul Suplacu de Barcău-Borș, în lungime de 64 de kilometri, care face parte din autostrada Transilvania, va fi deschis circulației în luna noiembrie a anului viitor, însă recepția totală a lucrărilor este programată abia pe 30 august 2013, potrivit unui document emis de Guvern, citat de Mediafax. 
În documentul guvernamental se arată că, până la sfârșitul acestui an, vor fi reactualizate proiectele pentru alte tronsoane din Autostrada Transilvania, respectiv Gilău-Nădăşelu și Câmpia Turzii-Iernut, urmând ca în prima parte a anului viitor să fie lansată licitația pentru secțiunea Iernut-Târgu Mureș. 
Proiectul Autostrada Transilvania a început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro, încheiat cu firma americană Bechtel, pentru construcția unui traseu de 415 kilometri de autostradă. După șapte ani de la lansarea proiectului, au fost finalizați doar 52 de kilometri. 
Contractul cu Bechtel a fost renegociat în acest an, compania americană urmând să finalizeze doar două tronsoane din cele opt ale autostrăzii. Guvernul a avizat noul contract, care prevede reducerea costului aferent lucrării cu 50%, la 6,9 milioane de euro per kilometru, și permite scoaterea la licitație a tronsoanelor încă neîncepute.

M-am săturat până peste cap de manelişti!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 196 secunde Florin Salam este un artist care apare î

1 Mai, mârlanii şi seminţele

Timpul estimat pentru citirea articolului este 147 secunde Am ieşit ieri cu familia în poate singu

Petrolul ’52 câștigă, fără adversar, cel mai important „meci”. Dar cu ce preţ!

Timpul estimat pentru citirea articolului este 187 secunde Gata, se ştie deja că singura participa

Ploieștenii în marea epopee națională a întregirii neamului

Timpul estimat pentru citirea articolului este 753 secunde După cum este bine cunoscut, România in

Inline
Inline