Retromobil Club Romania organizeaza sambata 16 iunie, sub Inaltul Patronaj al MS Regelui Mihai I al Romaniei, editia a doua a Concursului de Eleganta Sinaia. Evenimentul reediteaza cu vehicule istorice Concursul de Eleganta si Confort organizat de Automobil Clubul Regal Roman la Sinaia in 1935. Cele 43 de vehiculele istorice participante sunt inscrise la cinci categorii si au fost fabricate in perioada 1903-1979.  Editia din acest an se bucura de participare internationala, si include doua premiere : prima prezentare publica a celui mai vechi automobil inmatriculat in Romania (Cadillac Model A Runabout – 1903) si acordarea trofeului « Premiul publicului », pe baza voturilor exprimate de spectatorii prezenti la eveniment. Vehiculele istorice participante vor putea fi admirate la Sinaia sambata 16 iunie la Castelul Peles (10:00-16:00 expozitie si parada) si in Parcul Cazinoului din Sinaia (festivitatea de premiere 19:00-20 :00 , precedata de turul orasului).  Alaturi de exemplarele inscrise la concurs in curtea Palatului Peles vor fi expuse alte cateva zeci de vehicule istorice inscrise in Retromobil Club Romania.

 

Lista Participantilor

 

Grupa : Antebelice Cabrio / Coupe

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

2

CADILLAC Model A Runabout

1903

Oldtimer Studio

4

DODGE DG 8

1931

George DANCIU

 

Grupa : Antebelice Sedan

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

6

KISSEL Six

1920

Emilian PRODAN

8

ROLLS ROYCE Phantom II Brewster

1934

Oldtimer Studio

10

AUSTIN Ambassador Gordon Saloon

1936

Cristian Eugen BABARE

12

OPEL Super Six

1938

Viorel BURCEA

 

Grupa : Postbelice Cabriolet

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

14

MERCEDES 300 Cabriolet

1953

Iacob EPURE

16

MG TF

1954

Bogdan George VELCESCU

18

CHEVROLET CORVETTE C1

1959

Adrian BUDAC

20

MG A

1959

Gabriel STANCIU

22

AUSTIN HEALEY 3000 Mk II BT7

1961

Christian HIVER

24

RENAULT CARAVELLE

1964

Calin SIMIONESCU

26

MERCEDES 250 SL

1968

Gabriel MAZILU

28

B.M.W. 1602 Cabriolet

1970

Werner SCHMIDT

30

MERCEDES 280 SL

1970

Dan BENGESCU

32

JAGUAR E Type S2

1970

Ionut ROTARU

34

MG B

1971

Sorin MUENTZ

36

FORD MUSTANG

1972

Attila TOROK

38

VOLKSWAGEN KARMANN GHIA

1972

Reile MARTON

40

TRIUMPH TR6

1973

Serban CIUSCA

42

MERCEDES 350 SL

1975

Gabriel MAZILU

44

VOLKSWAGEN 1303 LS

1977

Ioan VLAD

 

Grupa : Postbelice Coupe

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

46

BUICK 56 Fisher Coupe

1941

Ovidiu Ionescu

48

VOLKSWAGEN 1200

1957

Toma WEISS

50

FORD FALCON FUTURA

1963

Dan Mihai ABAGIU

52

DUAL GHIA

1966

Oldtimer Studio

54

CADILLAC DE VILLE

1968

Alexandru BELDIMAN

56

DODGE CHARGER

1970

Valentin GHICUTA

58

CADILLAC DE VILLE

1972

Daniel PASCA

60

DODGE CHALLENGER

1974

Florian MARIN

 

Grupa : Postbelice Sedan

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

62

RILEY RME

1954

Catalin PETRESCU

64

BENTLEY S1

1959

Aldo ROSSI

66

BENTLEY S2

1960

Haydn DEAN

68

CADILLAC DE VILLE

1962

Dan Mihai ABAGIU

70

ZASTAVA 1300

1965

Cezar MARGARIT

72

VOLVO 144 S

1968

Ramiro GHEORGHIU

74

RENAULT 12

1970

Horatiu POPA

76

CITROEN DS 23 PALLAS

1973

Dan Sorin POPESCU

78

MERCEDES 230.4 Automatic

1976

Andrei PRODROM

80

MERCEDES 350 SE

1979

Bogdan GOLASIU

 

 Grupa : Fabricat in Romania

 

Nr.

Marca/Model

An de fabricatie

Participant

82

DACIA 1100

1969

Daniel CONSTANTIN

84

DACIA 1300

1972

Ovidiu MAGUREANU

86

DACIA 1301

1977

Dan BECHEANU

 

M-am săturat până peste cap de manelişti!

Florin Salam este un artist care apare în topul căutărilor Google înaintea tuturor Florinilor ce

Da, tovarăși, era mai bine „înainte”! Să vă reîmprospătez memoria

Pentru că tot a fost 23 august şi apar pe Facebook tot felul de indivizi care afirmă că  „în

Revenirea lui Contra. La Ploiești, pe arena Ilie Oană, ca selecționer al României. Cu un succes la debut!

Pe 11 martie 2014, Cosmin Contra o părăsea defintitiv pe SC FC Petrolul Ploiești, pentru a semna

Nicolae Iorga, victimă a ocupației germane

Imediat după ocuparea județului Prahova de către trupele germane, acestea au trecut la instaurare

Inline
Inline