Ziua marelui miting de salvare a echipei fanion a Ploieștiului: „Petrolul suntem Noi, ei sunt trecători!”

Redactia -

Ziua marelui miting de salvare a echipei fanion a Ploieștiului: „Petrolul suntem Noi, ei sunt trecători!”

Astăzi, 20 februarie 2015, ora 17.00, pe esplanada Palatului Culturii, dar și în vecinătatea acesteia, ploieștenii au ocazia de a arăta țării întregi ce înseamnă pasiunea pentru unul dintre simbolurile orașului – echipa de fotbal FC Petrolul. Echipă fanion a Ploieștiului și a Prahovei, cvadruplă campioană națională și triplă deținătoare a trofeului Cupei României, Petrolul este unul dintre bunurile cele mai de preț ale municipiului și locuitorilor săi. De 90 de ani se scrie istoria unei echipe frumoase, cu suporteri minunați, renumiți întotdeauna pentru dragostea purtată favoriților. Solidari, acum, într-un moment de cumpănă, club intrat în procesul de insolvență din cauza unor datorii de peste 5 milioane de euro, ploieștenii au datoria de onoare de a veni în număr foarte mare, la miting, pentru a-și exterioriza îngrijorarea profundă față de situația actuală, pierderea dreptului de a juca în cupele europene, chiar dacă va fi câștigat din punct de vedere sportiv, fiind una dintre consecințele nefaste, și – totodată – pentru a-i determina pe oamenii de afaceri, mari, mijlocii și mici, din oraș și județ, săs e unească și să cumpere clubul. Asta pentru a-l reînscrie pe traiectoria ascendentă din ultimii trei ani.

Recunoscuți drept fani cu totul și cu totul deosebiți, în lumea sportului rege autohton, cei ai Petrolului trebuiie să demonstreze, și astăzi, că pot susține o astfel de campanie cu fair play, chiar și în momente în care tristețea și revolta i-a cuprins pe toți.

Remarcabil este că toate ligile de suporteri ale Petrolului, în frunte cu cea mai veche, Liga Suporterilor Constantin  Tabarcea, apărută în anul 1990, și-au dat mâna pentru a organiza acest mtiing, a-i mobiliza astfel pe ploieșteni, a oferi soluții pe termen foarte interior3scurt de susținere financiară a echipei favorite. Important este, azi, că mesajul simpatizanților să fie coerent și astfel să ajungă nedistorsionat la cei care trebuie să-l audă și să-l înțeleagă. Nu mai e vreme de revanșe, de reclamații,. de jigniri, e timpul soluțiilor practice aplicabile imediat. Sloganul campaniei LSCT, „Petrolul suntem NOI, ei sunt doar trecători!”, sintetizează un adevăr de când lumea: forța unei colectivități stă în numericul și atașamentul componenților ei. În acest caz, jucătorii și suporterii lor sunt UNIȚI! PETROLUL NU MOARE!

Mesajul campaniei LSCT, susținută de www.doarpetrolul.ro, este: „Petrolul suntem Noi, ei sunt trecători! 2015. Petrolul a intrat în insolvență. Un moment dificil din istoria noastră. Putem ajuta Petrolul? DA! CUM? Fiind alături de echipă, cumpărând BILETE, ABONAMENTE și susținând echipa la fiecare meci. ÎMPREUNĂ vom forma cea mai puternică ligă care să APERE istoria și VIITORUL Petrolului”.

Pasiune există, fani din belșug, dacă mitingul va fi cu adevărat organizat la un nivel înalt, în privința transmiterii mesajului și, mai ales, al comportamentului civilizat al participanților, și efectul va fi unul pe măsură. Astăzi, oamenii de afaceri, municipalitatea care trebuie să fie catalizatorul unirii acestora pentru un scop nobil al comunității locale, trebuie să înțeleagă că simbolurile trebuie salvate indiferent de câte eforturi materiale și fizice este nevoie. Așa se dovedește forța și gradul de inteligență al COMUNITĂȚII LOCALE! HAI PETROLUL!