5 secrete pentru a fi autentic în mediul online: cum să creezi un brand cu personalitate unică

Daniel Dimache -

5 secrete pentru a fi autentic în mediul online: cum să creezi un brand cu personalitate unică

Indiferent de nișa în care activezi, îți dorești, fără îndoială, să ai o afacere inedită, care să se diferențieze semnificativ de competiție. Pe lângă produse și servicii de o calitate înaltă, este necesar să acorzi atenție și imaginii brandului tău.

Pentru a construi un brand puternic, există o serie de principii și strategii care te vor ajuta să te distingi de alte businessuri din industrie și să îți formezi o comunitate fidelă.

 

Iată ce poți face pentru a avea o imagine autentică în mediul online!

  1. Evită clișeele și ideile deja folosite de alții

Chiar dacă ai văzut o campanie sau o idee interesantă pusă în practică de alt business din zona ta, încearcă să nu imiți același concept. Pe lângă faptul că publicul își va da seama și nu va aprecia deloc gestul, riști să te îndrepți spre o zonă clișeică.

Inspiră-te de la afaceri din domeniul tău, analizează ce fac și businessurile internaționale, însă nu copia nimic. Gândește-te cum ai putea să implementezi ideile într-un mod diferit, unic, care să caracterizeze 100% brandul tău.

  1. Fii sincer

Sinceritatea este esențială pentru a construi o imagine bună și pentru a câștiga încrederea oamenilor, iar acest principiu se aplică și în business. Publicul tău va aprecia întotdeauna o comunicare directă, sinceră, indiferent de situație.

Stai departe de exprimări forțate, artificiale și nu spune niciodată lucruri pe care nu le simți cu adevărat sau în care nu crezi.

  1. Comunică pe baza unei strategii

Imaginea se construiește în timp, iar pentru a clădi un brand ai nevoie de o strategie de comunicare bine pusă la punct. Dacă nu ai pregătire în domeniu, intră pe https://digitalhustle.ro/ro/și apelează la serviciile unei agenții de marketing digital. Experții vor ști cel mai bine să îți recomande soluții eficiente, croite special pentru afacerea ta.

În plus, trebuie să te asiguri că tot ce comunici este consecvent și că folosești mereu același ton, fie că este vorba despre o postare pe rețelele sociale sau de un text postat pe site. Pentru aceasta, apelează la servicii de content marketingși vei reuși, în timp, să ai o voce puternică, autentică și convingătoare pentru clienții tăi.

  1. Pune-te mai des în postura clientului

Tu ai accesa linkul din bio, în urma citirii textului pe care l-ai scris pe Instagram? Ai cumpăra acel produs, convins de conținutul și descrierile de pe propriul site? Dacă răspunsul este nu, înseamnă că trebuie să mai lucrezi la felul în care comunici online.

Cea mai simplă modalitate de a verifica dacă vocea ta este autentică sau nu este de a te pune în rolul unui potențial client. Comunică în așa fel încât tu să fii mulțumit de ceea ce citești și convins de propriile servicii sau produse.

  1. Interacționează pe rețelele sociale

Multe branduri răspund întrebărilor de pe Facebook și citesc mesajele primite pe Instagram. Totuși, nu multe afaceri pun accentul pe interacțiune personalizată, cu fiecare client în parte.

Atunci când cineva te menționează într-un story, asigură-te că îi mulțumești pentru apreciere. Evită mesajele generale și, mai ales, pe cele automate, impersonale și distante. Publicul adoră să simtă că, în spatele brandului, sunt persoane reale, pasionate de ceea ce fac.

Acestea fiind spuse, pentru a avea un brand original, pune în practică sfaturile de mai sus. Stai departe de clișee, evită copierea altor branduri și investește în propria strategie. Rezultatele nu vor întârzia să apară!