Alcool în loc de mașini! Alexandrion înlocuiește Opelul pe tricourile Petrolului

Dragos Trestioreanu -

Astăzi, 31 martie 2015, într-un complex de agrement de la marginea Ploieștiului, directorul executiv al SC FC Petrolul, Alexandru Crângu, însoțit de directorul de marketing al clubului, Iuliano Ene, și de ofițerul de presă Cristian Notaru, a făcut public numele noului sponsor principal al clubului găzarilor, firma de băuturi spirtoase Alexandrion. Prezent la fața locului, CEO Alexandrion Grup România, Nawaf Salameh, partener al Petrolului încă din vara trecută, a spus că “am fost împotriva legii insolvenţei, dar nu puteam rămâne indiferent faţă de această echipă şi faţă de suporterii ei minunaţi. Am dublat efortul pentru a sprijini o echipă mare de fotbal din România, aşa cum este Petrolul. Nu înţeleg de ce oamenii de afaceri au plecat şi nu-i înţeleg nici pe cei care nu vor să sprijine sportul românesc. Dacă oamenii de afaceri, nu numai din Prahova, s-ar implica, atunci mai mult ca sigur că Petrolul ar deveni o echipă de 7 stele. Doresc numai bine echipei şi să treacă repede peste această perioadă dificilă”.

4 stanga jos
La rândul său, oficialul “lupilor”a avut numai cuvinte de laude la adresa noului sponsor principal: „Dacă alţi parteneri au renunţat să mai fie lângă Petrolul, Alexandrion Grup România a decis să rămână alături de noi şi îi mulţumim pentru decizia pe care a luat-o. Prietenul la nevoie se cunoaşte, spune un vechi proverb românesc, care se potriveşte foarte bine acestei situaţii. Alexandrion Grup România este un prieten adevărat, a înţeles că în momentele grele o astfel de implicare poate ajuta enorm un club precum Petrolul”.
Astfel, de la meciul de joi, 2 aprilie 2015, de la returul semifinalei cu FC Steaua SA, de pe “Arena Națională”, din București, jucătorii Petrolului se vor afișa cu logoul Alexandrion Grup România pe partea din față a tricourilor, așa cum se va întâmpla până la finele actualui sezon, din cel următor urmând a fi inscripționat pe spatele tricourilor, în postura viitoare de sponsor secundar. Interesant este că, în aceste zile, se discută foarte mult în media și în rândul suporterilor găzarilor despre eventualitatea vânzării clubului, trei entități, potrivit lui Andi Crângu, fiind într-un stadiu mai mult sau mai puțin avansat al negocierilor de preluare a echipei fanion al Ploieștiului. Situație în care se poate pune o întrebare absolut logică: în situația în care tranzacția se va finaliza la terminarea sezonului în curs, cum de există deja certitudinea că Alexandrion Grup România va putea fi sponsor secundar, în condițiile unui nou patronat? Căci, potențialul viitor proprietar doar nu va “cumpăra” și un sponsor secundar odată cu SC FC Petrolul SA! Să fie vorba cumva că, dintre cei trei amatori de prelua clubul găzarilor, cel mai aproape să fie unul care are legături, prin origine sau afaceri, cu CEO de la Alexandrion Grup România? Așa s-ar explica de ce s-a făcut încă de pe acum acest anunț, fiindcă – altfel – orice nou patron se știe că vine cu partenerii săi. Unii care pot sau nu pot a avea legătură cu cei aflați acum lângă SC FC Petrolul. Dar, timpul ne va lămuri asupra acestei dileme. Până una-alta, bine că a existat un partener fidel care continue să ajute echipa să treacă mai ușor peste vremuri de restriște financiară.
Foto: www.fcpetrolul.ro