Cam For Charity 2020, acţiune caritabilă organizată de Studio20, a ajuns la a 3-a ediţie

Daniel Dimache -

Cam For Charity 2020, acţiune caritabilă organizată de Studio20, a ajuns la a 3-a ediţie

Echipa Studio20 din întreaga lume va fi live sâmbăta aceasta, 5 Septembrie 2020, de Ziua Internaţională a Carităţii, pentru a 3-a ediţie #CamForCharity.

Deja cunoscuţi pentru rolul lor activ în comunitate, de la acţiuni pro-educaţie, la campanii de colectare de gunoaie alături de cei de la Let’s Do It Romania şi susţinerea copiilor cu afecţiuni din spectrul autismului, Studio20 organizează în 2020, pentru al 3-lea an consecutiv, campania #CamForCharity.

Publicitate

La ediţiile din 2018 şi din 2019, Studio20 a donat întreaga sumă către asociaţiile care ajuta copiii suferind de autism din România.
Sambătă, 5 Septembrie 2020, manageri, traineri, ingineri, specialişti de marketing, întreg personalul administrativ (circa 350 de oameni) din cele 33 de sedii din România, Cehia, Ungaria, Statele Unite şi Columbia vor fi live pe noua platformă mainstream  Stars.Live, toate câştigurile obţinute urmând să fie dublate de Studio20 şi donate către copii şi mamele care se află în situaţii defavorizate. 

Fiecare membru al staff-ului decide cum vrea sa folosească platforma şi cum doreşte să strângă donaţii, fie oferind sfaturi, acceptând provocări sau raspunzând la întrebări.

După cele 24 de ore de campanie, suma adunată va fi dublată de companie şi va fi împărţită în mod egal între cele 3 campanii de caritate alese anul acesta.

“Anul acesta am ales trei campanii în loc de una singură. După o atentă analiză şi după consultarea echipelor noastre din toată lumea, pentru că în zilele noastre este incredibil de greu sa alegi o singură acţiune de caritate, ne-am hotărât asupra acestora, urmând să alocăm câte o treime fiecărei acţiuni:

https://secure.givelively.org/donate/integratenyc-inc/1-1-million-dollars-for-1-1-million-students

https://www.globalgiving.org/projects/stop-violence-against-women-in-times-of-the-covid/

https://www.globalgiving.org/projects/educatechidrenincolombia/” 

– declara PR managerul Studio20, Andra Chirnogeanu.

La acţiunea din 5 Septembrie, toată echipa de suport şi management va intra online pe o nouă platformă de comunicare online lansată de Studio20 şi va transmite live timp de o oră. Ideea de a pune echipa din spatele modelelor să se logheze a fost mai întâi o metodă de training, pentru a înţelege mai bine provocările pe care le întâmpina un model de videochat non-nude, apoi s-a transformat într-o tradiţie care încearcă să ajute cei mai vulnerabili membri ai unei societăţi globale din ce în ce mai puţin interesată de altceva decât propria satisfacţie.

“Este important să le arătăm colegelor noastre că suntem alături de ele, că le apreciem munca şi că le susţinem în lupta zilnică împotriva prejudecăţilor, a discriminării, a bigotismului şi ipocriziei. #GirlsFromStudio20, suntem mândri de voi, ne vedem sâmbătă pe www.stars.live,

a adăugat Andra Chirnogeanu.

 

Studio20

– Număr mediu de angajaţi în 2020: 350 de angajaţi permamenţi şi peste 1000 de colaboratori (modele)

– Locaţii: 33 în acest moment, în 6 ţări (România, Statele Unite, Columbia, Ungaria, Cipru şi Cehia), pe 3 continente (Europa, America de Nord şi America de Sud)

– Cifra de afaceri în 2019: 25 de milioane euro

– Cifra de afaceri estimată pentru 2020: 35 de milioane euro