Campanii PPC: 4 trenduri de urmărit în 2022

Daniel Dimache -

Campanii PPC: 4 trenduri de urmărit în 2022

Mai jos am pregătit o listă cu 4 tendințe PPC pe care ar trebui să le urmărești în 2022 dacă vrei ca afacerea ta să reușească!

Ce este o campanie PPC?

În momentul în care un agent de publicitate creează un anunț, acesta începe să liciteze pentru cuvântul sau cuvintele cheie pe care intenționează să le publice în respectivul anunț.

Pe lângă acest preț care este licitat, platforma de publicitate mai verifică și alți factori, printre care calitatea anunțului sau linkurile, pentru a determina care anunț merită să apară pe prima pagină, pe cele mai de sus poziții.

Ce este important aici este faptul că poți verifica performanța campaniilor tale comparând diferite valori, printre care se numără afișările, clickurile, conversiile, dar și performanța anunțului din diferite dispozitive sau locații. 

Dacă ești confuz în ceea ce privește campaniile PPC, colaboreaza cu o agentie Facebook ads sau agentie Google ads.

1. Inteligența artificială evoluează în continuu

Pe măsură ce timpul trece, inteligența artificială continuă să evolueze și devine rapid un jucător important pentru o campanie PPC. Inteligența artificială oferă numeroase avantaje marketingului PPC, de la optimizarea cuvintelor cheie și până la analiza performanței reclamelor. 

Inteligența artificială nu este ceva nou. Asigură-te că ești la curent cu modul în care evoluează. În plus, folosind-o în campaniile tale PPC, atingi un punct vital în strategia ta.

Astfel, fie că vorbim despre automatizarea sumelor licitate, oferirea de date de diagnosticare sau sugerarea de cuvinte cheie active, inteligența artificială este o tendință PPC pe care trebuie să o urmărești îndeaproape.

2. Automatizarea campaniilor PPC:

Automatizarea PPC este o tendință care îți are locul binemeritat pe această listă. 

Pe măsură ce industria globală de automatizare crește, crește și procesul de automatizare a publicității în beneficiul obiectivelor de marketing online. În anul 2022, utilizarea automatizării în ceea ce privește marketingul nu mai este nicidecum o decizie înțeleaptă, ci a devenit, cu siguranță, una necesară. Astfel, automatizarea PPC va fi una dintre cele mai semnificative tendințe din marketing.

Te întrebi ce va aduce automatizarea PPC? Prin automatizarea PPC se așteaptă o asistență mult mai mare în ceea ce privește testarea reclamelor, analiza îndemnului la acțiune, diagnosticarea problemelor, ceea ce este esențial pentru a identifica reclamele care nu funcționează și, în consecință, pentru a le optimiza.

3. Interacțiunea cu publicul de pe TikTok:

Social Media a fost dintotdeauna o platformă ideală pentru campaniile PPC, mai ales dacă luăm în considerare Facebook și Instagram, cele mai puternice rețele de socializare. Cu toate acesta, în ultimul timp a apărut un nou jucător pe piață, și anume TikTok. 

Acest TikTok a crescut uimitor în ultimul timp și continuă să o facă. Astfel, platforma de socializare oferă oportunități incredibile pentru marketingul PPC, datorită oportunității de a interacționa. Această platformă ar putea prezenta în anul 2022 peste un miliard în ceea ce privește publicitatea video.   

4. Conținutul concentrat pe publicul țintă:

Aceasta reprezintă, cu siguranță, una dintre tendințele PPC care ar putea schimba complet dinamica publicității pentru marketeri. Pentru o bună perioadă de timp, strategiile de publicitate PPC s-au concentrat pe conținut care să placă algoritmului, având ca și recompensă atenția clienților. 

Pe măsură ce algoritmii evoluează, aceștia implementează modificări pentru a îmbunătăți experiența publicului și acordă din ce în ce mai mult prioritate conținutului de calitate orientat spre clienți. 

Aceste schimbări vor constrânge campaniile PPC să aibă o nouă abordare, privind imaginea de ansamblu și punând mai mult accent pe ceea ce dorește publicul și modul în care doresc ca aceștia să interacționze cu postările. 

Aceasta este o tendință care trebuie luată în considerare de toate campaniile PPC, fiind un pas important în direcția corectă pentru conținutul online și public.