Cargo, Paraziţii şi Viţa de Vie lansează „Zilele Prieteniei Bergenbier” în Ploieşti

Redactia -

Cargo, Paraziţii şi Viţa de Vie lansează „Zilele Prieteniei Bergenbier” în Ploieşti

Vara aceasta Bergenbier sărbătoreşte prietenia! Pe 29 iunie, la Bucureşti, încep “Zilele Prieteniei”, o serie de evenimente unde vor concerta cele mai importante trupe din muzica românească. Iar cum orice prietenie începe cu un Bergenbier și apoi se dă mai departe, concertele pornesc în forță la București și vor trece prin Ploiești, Iași, Craiova și Constanța. E timpul ca artiștii și fanii să stea împreună ca prietenii și să ciocnească o bere.

Cargo, Paraziții, Vița de Vie, Alternosfera, Șuie Paparude, E.M.I.L., Robin And The Backstabbers, CTC, Mărgineanu & Band, Partizan, Nightlosers, Niște Băieți și The Mono Jacks vor cânta cot la cot cu prietenii astfel încât vocea lor să se facă auzită în toată România! Publicul va avea parte și de o surpriză în fiecare oraș: două trupe noi, formate din prieteni ai trupelor consacrate, vor concerta în fața a zeci de mii de oameni la “Zilele Prieteniei”.

Seria de evenimente Bergenbier “Zilele Prieteniei” va avea loc în cinci orașe: București (29-30 iunie), Ploiești (6-7 iulie), Iași (20-21 iulie), Craiova (3-4 august) și Constanța (16-17 august). Muzica bună şi prietenia, aduse la un loc într-un cadru spectaculos, plin de indicii din lumea contemporană a berii sunt ingredientele care vor face din “Zilele Prieteniei” cea mai bună destinație de weekend pentru români.

“Ne-am hotărât că cea mai frumoasă modalitate de a aduce spiritul prieteniei este printr-o serie de evenimente care a luat forma caravanei Zilele Prieteniei. Vrem să stabilim o legătură mai “personală” cu oamenii, să îi mobilizăm să răspândească în locurile pe unde trec acest spirit al prieteniei trăite și împărtășite”, a declarat Mihai Bonca, director marketing Bergenbier S.A.

Spiritul prieteniei va fi transmis la eveniment prin vocile artiștilor, a căror misiune este să dea viață, consistență și autenticitate prieteniei promovate de Bergenbier, să o scoată din contextul de comunicare de brand și să arate că ea există în realitate și face viața prietenilor mai bogată și mai frumoasă. Bergenbier vorbește despre prietenia profundă, cu valori, aceea care leagă puternic oamenii, dincolo de aspectele superficiale ale vieții de zi cu zi. Această prietenie se bazează pe încredere și sinceritate și dă naștere unor gesturi pe care fiecare dintre cei implicați le face către prietenii lui.

Spotul TV, parte integrantă a campaniei de comunicare dezvoltată pentru promovarea evenimentelor, dramatizează cu un ton optimist spiritul prieteniei ce contaminează rapid românii, indiferent de vârstă sau stil de viață. În paralel campania va fi activă în toate canalele media, online-ul, presa, radioul și panotajul stradal fiind toate incluse în mixul de comunicare.