Carrefour a lansat colecţia de vară TeX

Redactia -

Carrefour a lansat colecţia de vară TeX

Carrefour lansează astăzi colecția sa de haine pentru sezonul de vară 2013 sub brandul propriu, TeX. Noua linie vestimentară prezintă o gamă variată și accesibilă de haine moderne pentru femei și bărbati, dar și pentru nou născuți și copii. Piesele pot fi combinate într-o multitudine de ținute chic cu ajutorul accesoriilor și a ofertei de încălțăminte în tonuri complementare de nud, castaniu, auriu și argintiu.

„Noua colecție TeX, exclusiv la Carrefour, prezintă soluții lejere de vară pentru întreaga familie. Stilurile abordate sunt ideale pentru oraș, plajă sau ieșiri în aer liber, fără compromisuri în ceea ce privește calitatea țesăturilor.” a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.

Liniile noii colecții – TeX Basic, TeX Casual, TeX Sport, TeX Lenjerie, TeX Nightware – sunt perfecte pentru orice moment al zilei.

Paleta de culori include vedetele sezonului, pastelurile în nuanțe de verde sau portocaliu, cu accente florale, dar și clasicele bleumarin și alb, pentru stilurile navy sau retro.

Persoanele interesate să-și înnoiască garderoba la început de vară, sau să observe tendințele sezonului estival sunt invitate joi, 23 mai, ora 17:30, în incinta magazinului Carrefour Băneasa pentru a asista la prezentarea de modă TeX vară 2013.

Colecția vară 2013 propune linii dedicate celor care se gândesc deja la vacanța petrecută la plajă, la munte, sau chiar într-un city break.

Colecția este disponibilă în hipermarketurile Carrefour România începând cu data de 16 mai 2013.

 

Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.

În România, Grupul Carrefour numără 115 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market”, și 23 magazine de proximitate „Express”.