Carrefour deschide un nou magazin în Ploiești, în centrul comercial AFI

Redactia -

Carrefour deschide un nou magazin în Ploiești, în centrul comercial AFI

Carrefour deschide poftele Ploieștiului prin finalizarea integrării unui nou magazin complet remodelat și rebranduit, în centrul comercial AFI Ploiești (Str. Calomfirescu, nr. 2). Magazinul așteaptă clienții cu o selecție de produse pentru orice nevoie, proaspete, direct de la producători locali și regionali.

Cu o suprafață de vânzare de 4.500 mp, magazinul oferă o experiență completă de cumpărături, integrând avantajele specifice formatului Carrefour – prospețime, diversitate și prețuri accesibile, într-un spațiu remodelat. Ploieștenii au acces la un portofoliu de peste 45.000 de produse, printre care regăsesc atât branduri naționale și internaționale, dar și produse Carrefour dezvoltate în colaborare cu producătorii locali.

Ce schimbări îi așteaptă pe clienți în hipermarketul din incinta AFI Ploiești:

1. Produse locale

Carrefour pune accent pe promovarea unui stil de viață sănătos, cu alimente proaspete. Drept urmare, a dezvoltat programe precum Grădina Noastră, Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânza Românească, prin care susține atât producția locală, cât și accesul românilor la produse proaspete, de cea mai înaltă calitate. Printre acestea, se numără fructele și legumele din Grădina Noastră din Vărăști, brânzeturile maturate cu busuioc, trufe sau chimen, precum și vinurile Vinul Cavalerului Fetească Neagră, Fetească de Tohani sau Răsărit din Crama Domeniile Urlați, disponibile în secțiunea Vinuri din Regiunea Ta.

Pe lângă acestea, există și produse livrate de producători regionali, precum:

Brânzeturi produse din ingrediente naturale de către producătorul „Baier Lactate”;
Mezeluri tradiționale pregătite de producătorul regional „Sergiana”;
Verdețuri proaspete, livrate de producători locali.

2. Oferte speciale

În fiecare weekend de după inaugurarea oficială a magazinului, la scanarea codului Act for Good disponibil în aplicația mobilă Carrefour, clienții vor primi un voucher de 20 de lei pentru fiecare 200 de lei cheltuiți. Nu doar atât, însă din dorința de a contribui la puterea de cumpărare a românilor, Carrefour a implementat reduceri pentru 2.000 de produse esențiale. Disponibile la raft sub denumirea „Reducem și mai multe prețuri”, campania cuprinde reduceri de până la 25% pentru produse esențiale, din categorii precum băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactate, brânzeturi, cosmetice, produse pentru întreținerea casei și băuturi.

3. Experiență integrată de cumpărături

Pentru a fi și mai aproape de nevoile clienților, universul Carrefour cuprinde o multitudine de formate. De la Hipermarket, pentru cumpărături săptămânale, până la Express, pentru strictul necesar, sau Market, aflat la intersecția dintre cele două, Carrefour se asigură că oferă întotdeauna opțiuni variate pentru clienții săi. Nu doar atât, însă a introdus și formatul Supeco, care oferă discounturi semnificative, destinat atât pentru persoane fizice, cât și juridice.

Pe lângă cumpărăturile în magazine, clienții Carrefour pot achiziționa rapid produsele de care au nevoie pe site-ul www.carrefour.com, sau folosind aplicațiile online Bringo, Tazz și Glovo, pentru livrare direct la domiciliu.

4. Un univers de cumpărături în Act for Good

La Carrefour, fiecare sesiune de cumpărături se transformă în bine. Scanând codul Act for Good disponibil în aplicația Carrefour, utilizatorii pot acumula puncte ce se pot transforma apoi în promoții, experiențe sau fapte bune. Nu doar atât, însă aplicația analizează comportamentul de cumpărare, pentru a oferi reduceri și oferte personalizate pentru produsele preferate.