CJ Prahova simplifică procesul administrativ: Mai puține documente solicitate cetățenilor
Redactia -

Începând cu data de 22 iulie 2025, Consiliul Județean Prahova va avea acces gratuit, în format digital, la extrasele de carte funciară pentru informare și extrasele din planul cadastral, prin intermediul platformei MyEterra, pusă la dispoziție de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), în colaborare cu Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Prahova.
Această facilitate are ca scop reducerea numărului de documente solicitate cetățenilor și instituțiilor publice în cadrul proceselor administrative care necesită verificarea situației juridice și cadastrale a imobilelor, precum cele legate de investiții publice, emiterea de avize sau gestionarea proiectelor de dezvoltare județeană.
Prin utilizarea platformei MyEterra, reprezentanții desemnați ai Consiliului Județean vor putea accesa direct și gratuit documentele necesare pentru soluționarea solicitărilor, eliminând obligația cetățenilor sau a altor instituții de a le furniza în format fizic.
Această măsură face parte din angajamentul Consiliului Județean Prahova de a digitaliza administrația publică, de a reduce birocrația și de a crește eficiența serviciilor oferite comunității județene.


![Consiliul Local Ploieşti, convocat marţi pentru zece proiecte importante Thumbnail [200x250]](https://gazetaph.ro/wp-content/uploads/2025/11/sedinta-cl-ploiesti.jpg)
![Proiect major de reabilitare a reţelei de transport și distribuție termică din Ploieşti Thumbnail [200x250]](https://gazetaph.ro/wp-content/uploads/2025/12/reabilitare-termie.jpg)
![Ploieşti: S-a prelungit măsura blocării parcării din zona fostului cinema Modern Thumbnail [200x250]](https://gazetaph.ro/wp-content/uploads/2025/11/parc-vest-cinema-modern.jpg)