Căni cărora li se desprinde fundul, la IKEA

Redactia -

Căni cărora li se desprinde fundul, la IKEA

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa recomandă tuturor clienților care au cumpărat cana LYDA să înceteze imediat utilizarea acesteia și îi invită să o returneze la magazin, pentru a primi înapoi suma integrală plătită pe produs. 

Compania IKEA a primit 20 sesizări cu privire la faptul că fundul cănii LYDA s-a desprins în timpul folosirii la temperaturi ridicate. Pentru a evita posibilitatea ca utilizatorul să se frigă, produsul a fost imediat retras de la vânzare din toate magazinele IKEA din lume şi au început investigaţiile.

Testele realizate până în acest moment au reflectat un defect la un număr restrâns de produse, care determină o sensibilitate la diferențele de temperatură. Cercetările vor continua până la identificarea și eliminarea cauzei profunde care a dus la desprinderea fundului.

Între timp, compania IKEA a sistat vânzarea produsului și invită toți consumatorii să îl returneze, pentru a primi în schimb contravaloarea acestuia. Niciun alt tip de căni comercializate în magazinele IKEA din lume nu este afectat de această acțiune de retragere de pe piață.

Cana LYDA a intrat în gama de produse de pe rafturile magazinelor IKEA din toată lumea în august 2012 şi a fost retrasă de la vânzare în aprilie 2013, după prima sesizare. Cănile LYDA au fost produse în Thailanda şi au fost vândute în toate magazinele IKEA din lume în perioada august 2012 – aprilie 2013, în număr de 220.000 bucăţi, ce se identifică după următoarele coduri de produs:

302-033-79 LYDA Cană 59 cl        

502-033-78 AP, JP LYDA Cană 59 cl

Pe plan local, magazinul IKEA din Bucureşti a comercializat până la data retragerii 1.105 căni LYDA cu codul de produs 302-033-79, la preţul de 17,99 lei şi nu a primit nicio sesizare. Articolul cu codul 502-033-78 nu a fost disponibil pentru vânzare în România.

Clienţii care au un produs cu codul 302-033-79, cumpărat din magazinul IKEA din Băneasa sunt invitaţi la departamentul de Relaţii cu Clienţii din magazin pentru a-l returna şi a-şi primi banii înapoi, începând chiar de astăzi, 5 iunie 2013.

Orice risc cu privire la siguranţa clienților este inacceptabil pentru IKEA. De aceea, dacă un produs din gama IKEA nu corespunde standardelor de calitate IKEA şi aşteptărilor clienţilor, compania nu ezită să ia măsuri imediate.

De fiecare dată când au fost semnalate posibile situații de risc pentru consumatori, compania IKEA a investigat cauzele și a găsit soluții pentru eliminarea lor. Și în cazul cănii LYDA, concluziile cercetărilor vor fi folosite pentru îmbunătățirea produsului existent și a celor similare.

Acest lucru se întâmplă pentru că prevenirea posibilelor incidente este mai importantă pentru compania IKEA decât remedierea unor eventuale urmări ale acestora.