Site icon Gazeta de Prahova

Electrica prelungeşte programul de funcţionare al mai multor puncte de relații cu clienții

Având în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienților ca urmare a unor noutăți generate de optimizarea sistemelor informatice, Electrica Furnizare a prelungit programul de lucru din cadrul mai multor puncte de prezență ale companiei, după cum urmează:

 

Punctele de relații cu clienții pentru care programul de lucru cu publicul s-a extins sunt următoarele:

Publicitate

 

Măsura a fost luată pentru a veni în întâmpinarea clienților și a le oferi acestora clarificări cu privire la noutățile implementate ce vizează structura facturilor de energie electrică/gaze naturale, elementele de identificare alocate clienților, precum și modul de realizare a plăților. Cele mai importante modificări în gestionarea relației cu Electrica Furnizare sunt următoarele:

 

Elemente noi de identificare atribuite clienților casnici

 

Elementele de identificare atribuite clienților casnici Electrica Furnizare se regăsesc în cadrul facturilor de energie electrică/gaze naturale și vizează următoarele:

Codul de client: acest element de identificare a fost recodificat, prin urmare combinația de cifre care asigură unicitate, atribuită fiecărui client în parte, este diferită față de cea anterioară optimizărilor de sistem. Codul de client este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.

Cod încasare: acest nou element de identificare înlocuiește codul ATM și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

ID factură: acest nou element de identificare înlocuiește simbolul variabil și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

Codul locului de consum: acest nou element de identificare înlocuiește numărul locului de consum (NLC-ul) și este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.

 

Plata facturii de energie electrică/gaze naturale

 

Optimizările sistemelor informatice au adus modificări și cu privire la modul de realizare a plăților aferente facturilor de energie electrică/gaze naturale, fiind necesară utilizarea codului de încasare și a ID-ului facturii pentru realizarea plății de către clienți.

 

Exit mobile version