IKEA recheamă un produs pentru reparaţii

Redactia -

IKEA recheamă un produs pentru reparaţii

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa le recomandă tuturor clienților care au acasă o lampă SMILA să verifice imediat dacă lampa și cablul sunt corect fixate pe perete. Verificarea este necesară pentru a se asigura că atât lampa, dar mai ales cablul nu se află la îndemâna copiilor, în dreptul pătuțului sau la locul de joacă.

 

Compania IKEA Group a decis rechemarea acestui produs pentru reparații în toate magazinele din lume. Clienții care au achiziționat o astfel de lampă de perete în România sunt rugați să contacteze Departamentul Relaţii Clienţi al magazinului IKEA din Zona Comercială Băneasa, pe adresa de email info.bucuresti.ro@IKEA.com sau la numărul de telefon 0746 MYIKEA (0746.69.45.32), pentru a primi gratuit un set de reparații. Setul conține: o etichetă de avertizare, instrucțiuni de siguranță și adezivi pentru fixarea cablului pe perete.

 

Testele interne și analizele designerilor IKEA au demonstrat că lampa nu prezintă riscuri dacă nu este montată la îndemâna copiilor în pătuțuri sau spații de joacă. Copiii sunt cei mai importanți în orice familie și fiecare risc cu privire la siguranţa lor este inacceptabil pentru Compania IKEA. Cablul nefixat al lămpii poate prezenta un risc de strangulare dacă este montat în zonele unde copiii îl pot ajunge. De aceea, orice obiect care este dotat cu cabluri sau sfori, precum draperiile, storurile sau jaluzelele trebuie să fie montat cu grijă și bine fixat. Cablurile electrice sau cordoanele de prindere ale oricăror produse cu fire nu trebuie să rămână dezlegate în preajma sau la îndemâna copiilor.

 

Avem încredere că le oferim clienților cea mai bună soluție cu acest set de siguranță care poate fi utilizat atât la fixarea cablurilor pentru lampa SMILA, cât și pentru fixarea altor cabluri sau fire din casă, astfel încât să evite orice posibilitate de producere a vreunui accident.

 

Toate lămpile din gama de produse IKEA pot fi folosite în deplină siguranță. Doar lămpile SMILA sunt implicate în această rechemare de produs pentru reparații, întrucât compania IKEA se concentrează în primul rând pe acțiuni de prevenire a riscurilor de producere a incidentelor, mai degrabă decât pe remedierea eventualelor urmări.

 

Numărul total al lămpilor SMILA vândute în magazinele IKEA din toată lumea a fost de 23,3 milioane de bucăţi, din 1999 până în prezent. În mai 2013, compania IKEA Group a sistat comercializarea lămpilor SMILA la nivel global. În iulie 2013, compania a inițiat o acțiune de informare a clienţilor cu privire la lămpile SMILA. Decizia de rechemare pentru reparații a fost luată acum, după ce ne-am asigurat că am găsit cea mai bună soluție și putem să o oferim, din punct de vedere logistic, tuturor clienților din lume care au acasă lămpile SMILA.