În linie cu măsurile luate la nivel internațional, Veolia Energie Prahova este complet mobilizată pentru a asigura continuitatea serviciului furnizat către populaţie

Daniel Dimache -

În linie cu măsurile luate la nivel internațional, Veolia Energie Prahova este complet mobilizată pentru a asigura continuitatea serviciului furnizat către populaţie

 

Ploiești, 15.04.2020

În contextul crizei sanitare cu care se confruntă întreaga lume de mai multe săptămâni, la nivel internaţional, Veolia, în calitate de furnizor de servicii vitale pentru populație și partener al municipalităților și al diferiţilor agenţi economici, s-a mobilizat pentru a asigura continuitatea serviciilor sale și pentru a proteja sănătatea angajaților săi. Acestea reprezintă cele două priorități absolute ale Grupului Veolia în întreaga lume.

 

Astfel, atât la nivel internațional, cât şi local, Veolia a instituit planuri de continuitate a activității adaptate pentru fiecare situaţie în parte. De asemenea, compania s-a organizat pentru a asigura menținerea serviciilor sale esențiale, garantând în același timp siguranța angajaților săi.

 

La nivel local, Veolia Energie Prahova are ca prioritate furnizarea serviciilor de energie termică şi apă caldă, indiferent de dinamica evoluţiei crizei COVID-19. Obiectivele principale ale operatorului local rămân: prevenirea răspândirii virusului, protecţia angajaţilor şi menţinerea continuităţii serviciului vital pentru comunitate.

 

Pentru a asigura continuitatea serviciilor odată cu respectarea măsurilor de izolare impuse de autorități, Veolia Energie Prahova și-a adaptat modul de organizare și funcționare. Astfel, serviciile companiei se concentrează pe zonele critice, în special pentru spitale care trebuie să fie complet operaţionale.

 

Încă de la începutul crizei, a fost stabilit un comitet de coordonare a situației generate de criza COVID 19 care a întocmit un plan de continuitate al activității ținând cont de mai multe scenarii de evoluție a pandemiei, în urma căruia au fost identificate funcţiile critice pentru desfăşurarea activităţii și s-au setat resursele necesare – umane, financiare și logistice. S-au întreprins măsuri de securizare a stocurilor de materii prime şi materiale şi se menţine o comunicare continuă şi directă cu furnizorii strategici.

 

Totodată, au fost inițiate și implementate programe de dezinfecție a spațiilor, echipamentelor și mijloacelor auto, iar zonele de lucru au fost dotate cu materiale și echipamente igienico-sanitare. De asemenea, compania a extins măsurile de protecţie a angajaţilor, punând la dispoziţia acestora echipamente integrale de protecţie.

 

Veolia Energie Prahova a instruit angajații să respecte cu strictețe măsurile de protecție, reglementările de sănătate și măsurile de prevenire a riscurilor profesionale deja existente în cadrul companiei. Totodată, au fost luate măsuri de reducere a contactului interuman, echipele fiind separate epidemiologic, astfel ca turele să nu se întâlnească între ele.

 

În acelaşi timp, toţi angajaţii care își pot îndeplini sarcinile de serviciu de la distanță cu ajutorul instrumentelor şi platformelor digitale, lucrează de acasă. În situațiile în care activitatea nu se poate desfășura de la distanță, Veolia Energie Prahova a organizat rotația personalului, dar şi punerea în rezervă a unor specialiști strategici.

 

Pentru a respecta recomandarea autorităților în ceea ce privește limitarea spațiului social, angajații Veolia Energie Prahova sunt instruiți să păstreze distanța recomandată de 2 metri față de clienți.

 

De asemenea, Biroul de Relaţii Clienţi şi-a suspendat temporar activitatea, doar preluarea borderourilor cu beneficiarii ajutoarelor de încălzire realizându-se prin spaţiul special amenajat la sediul din Ploieşti, str. Ghoerghe Doja, nr. 154 A fără a exista un contact direct cu vreun angajat al societăţii. Astfel, clienţii sunt încurajaţi să utilizeze modalitățile de contactare la distanță prin Centrul de Apel non-stop apelabil la numerele 0244 408 888 și 0 800 800 255, gratuit în rețeaua Telekom, prin adresa de mail ploiesti@veolia.com, sau prin fax la nr. 0244 594 580.

 

Pentru plata facturilor, pe lângă casieria de la sediul societăţiiclienţii mai au la dispoziţie şi următoarele modalităţi:

– la ghişeele BRD

– la automatele de încasare ROBO de la BRD

– ordin de plată şi/sau virament bancar într-unul din conturile Veolia Energie Prahova menționate pe factură

– transfer bancar online utilizând Internet banking/phone banking.

 

 

Grupul Veolia este un nume de referință la nivel global în gestionarea optimizată a resurselor. Prezent pe cinci continente cu peste 179.000 de angajați, Grupul dezvoltă și implementează soluții pentru gestionarea apei, deșeurilor și energiei, participând la dezvoltarea durabilă a orașelor și industriilor. Prin intermediul celor trei activități complementare ale sale, Veolia contribuie la dezvoltarea accesului la resurse, conservarea resurselor disponibile și reînnoirea acestora.

În 2019, Grupul Veolia a furnizat servicii de apă potabilă unui număr de 98 de milioane de locuitori și servicii de canalizare pentru 67 de milioane, a generat aprox. 45 de milioane de megawați oră și a valorificat 50 de milioane de tone de deșeuri. În 2019, Veolia Environnement (Paris Euronext : VIE) a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 27,189 miliarde de euro www.veolia.com