Lidl România investește 5 milioane de Euro în dezvoltarea șefilor de magazine

Mihai Ciobanu -

Lidl România investește 5 milioane de Euro în dezvoltarea șefilor de magazine

Lidl România a demarat proiectul național ”Viitorul Șef de Magazin” printr-un eveniment susținut în Poiana Brașov, având ca invitați un număr de peste 300 de angajați. Lidl investește în oameni, iar obiectivul companiei este acela de a perfecţiona fiecare şef de magazin din cele 185 de unități din întreaga țară şi de a le oferi acestora posibilitatea de a-și îmbunătăți competențele manageriale și de leadership. Focusul dezvoltării are la bază cele 5 categorii de competențe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere și sociale.

”Criteriile de performanță pe care mizează Lidl în activitatea sa au devenit tot mai numeroase în ultimii ani: așteptări mai mari din partea clienților, sortimente de produse din ce în ce mai diversificate, tranzacții zilnice complexe derulate într-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajați din magazine în fața unor provocări aflate în continuă schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizează managementul fiecărui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine împreună cu angajații fiecărui magazin au un rol cheie în tot acest proces” declară Frank Wagner, Director Național de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

În acest context, Lidl desfăşoară un amplu şi intens program de calificare, perfecţionare şi dezvoltare profesională, unic în România, dedicat în exclusivitate acestei grupe de angajați pentru care am pregătit un număr mare de măsuri de dezvoltare adaptate la nivel individual in baza unor evaluări personalizate și a unui plan de dezvoltare unic pentru fiecare.

Aceasta inițiativă, în ansamblul ei, reprezintă o strategie revoluționară pe piața din România și totodată un element inovator pentru dezvoltarea strategică a resurselor umane din prima linie a business-ului, respectiv din zona de interacțiune directă cu clienții. Proiectul are menirea de a accentua și mai mult diferențierea companiei Lidl ca angajator de top.

Lidl își propune să perfecţioneze fiecare dintre cei 185 de şefi de magazine din toată țara, la care se adaugă permanent șefii de magazine în școlarizare pentru viitoarele unități. Totodată, compania lucrează la lărgirea acestui instrument de dezvoltare și pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor.