Mc Mici, noul meniu de la Mc Donald’s

Redactia -

Saptamani_Romanesti_la_McDonaldsMcDonald’s România continuă promisiunea de a deveni un brand de referință la nivel local, fiind aproape de valorile și preferințele consumatorilor. Astfel, începând cu 1 mai 2013, McDonald’s România lansează o campanie nouă, cu produse inspirate din gastronomia locală – Săptămâni Românești la McDonald’s.

În cadrul acestei campanii, consumatorii vor avea ocazia să descopere produse complet noi: sandvișurile McMici și DubluMcMici, sandviș cu porc și sos de hrean, salată de varză și un desert special cu afine.

Pregătite cu grijă la McDonald’s, noile produse reprezintă o îmbinare perfectă între ingredientele de calitate furnizate de partenerii companiei și specificul românesc.

„La McDonald’s suntem în permanență atenți la cerințele consumatorilor noștri, precum și la tradițiile țărilor unde avem restaurante.

Suntem în România de aproape 18 ani și credem că este un moment potrivit să arătăm că McDonald’s este un brand care știe să se adapteze gustului local. Așa a apărut campania Săptămâni Românești la McDonald’s. Suntem mândri de efortul nostru și sperăm ca produsele să fie apreciate atât de consumatorii noștri fideli cât și de aceia care și-au dorit confirmarea că McDonald’s este un brand îndrăzneț”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Campania Săptămâni Românești la McDonald’s se desfăşoară în perioada 1 mai – 2 iunie 2013 în toate restaurantele McDonald’s din țară.

Despre McDonald’s România

 

Toate ingredientele McDonald’s – carnea de vită, de pui şi de porc, peştele, legumele, salatele şi chifele – sunt furnizate de un grup de companii care îndeplinesc standarde de înaltă calitate şi siguranţă alimentară, de responsabilitate socială, precum şi standarde de protecţie a mediului şi a animalelor.

 

Mai multe informații despre produsele McDonald’s pot fi accesate pe site-ul: www.mcdonalds.ro şi pe pagina oficială de Facebook: www.facebook.com/McDonalds.ro.      

McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 65 de restaurante în 21 de oraşe – 31 de restaurante în Bucureşti şi 34 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 clienţi.