Ora de creaţie Praktiker la Şcoala Gimnazială „Sfânta Vineri” Ploieşti

Mihai Ciobanu -

Praktiker, cel mai cunoscut şi iubit brand de Do-It-Yourself (DIY) din România, a desfășurat astăzi o nouă Oră de Creaţie în cadrul campaniei cu acelaşi nume. De data aceasta caravana prin care retailerul își propune să stimuleze educaţia creativă în rândul elevilor din şcolile primare a ajuns în Ploiești.

Elevii clasei a IV-a B din  Şcoala Gimnazială „Sfânta Vineri” Ploieşti au participat, miercuri, de 1 Iunie – Ziua Copilului – la „Ora de creaţie Praktiker”, o campanie care își propune să aducă în atenția publică importanța educației creative. Ploieştiul devine, astfel, cel de-al doilea oraş din România în care Praktiker desfăşoară acest eveniment care – dovadă stau fotografiile surprinse în timpul orei, au ajuns la sufletul celor mici, aceştia fiind stimulaţi, astfel, să-şi pună în valoare îndemânarea şi creativitatea. 

Elevii au realizat proiecte de soft DIY (do it yourself), în cadrul uui atelierel practice, care are drept scop cultivarea cooperării, libertăţii de acțiune și exprimare, dar și perseverența, răbdarea, disciplina muncii, satisfacția descoperirii.

Tematica acestui proiect a fost „Delta Dunării”, elevii – în grupe de câte doi – executând câte un tablou cu instantanee pe care ei le-au considerat reprezentative din deltă. Lucrările realizate pe parcursul „orei de creaţie” au fost cu adevărat deosebite, micuţii fiind sprijiţi în activitatea lor atât de cadrele didactice cât şi de reprezentanţii Praktiker. 

La final, toţi copiii au primit diplome, daruri şi câte un voucher de cumpărături din partea Praktiker România. De asemenea, şi şcoala a primit un voucher consistent cu care se vor putea achiziţiona materiale necesare unităţii de învăţământ.

De precizat că noul Curriculum al claselor I-IV prevede asigurarea unui spaţiu destinat activităţilor inter şi transdisciplinare, alături de cele monodisciplinare. Iniţiativa Praktiker România are ca finalitate formarea unor competenţe ce ţin nu numai de cunoaştere, ci şi de comunicare, creaţie, interacţiune socială.

Mirela Ochiană, marketing manager Praktiker România: „Ora de creaţie este proiectul de suflet al Praktiker România. Proiectul a debutat în aprilie 2016, în Bucureşti şi dorim să acoperim cât mai multe oraşe din ţară. La Ploieşti este cea de-a doua oră de creaţie. Praktiker acordă suportul sistemului educaţional pentru a dezvolta creativitatea copiilor. Praktiker România este un brand de „do iti yourself” si dorim să acordăm copiilor posibilitatea de a-şi dezvolta creativitatea şi de a aprecia lucrurile făcute de mâna lor”

Despre Praktiker România
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, fiind cel mai cunoscut si mai iubit brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de 98%. În prezent, compania are 28 magazine în 24 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit si materiale de construcţii.