Primăria Ploiești are un program de lucru cu publicul strict pentru prevenirea Covid

Daniel Dimache -

Primăria Ploiești are un program de lucru cu publicul strict pentru prevenirea Covid

Primarul municipiului Ploiești, Andrei Liviu Volosevici, a dispus o serie de măsuri, la nivelul Primăriei Municipiului Ploiești, în conformitate cu prevederile legale, în vederea prevenirii și combaterii efectelor pandemiei de COVID-19.

 

Astfel, începând de astăzi, angajații Primăriei Municipiului Ploiești își vor desfășura activitatea alternativ, prin prezența la sediul instituției sau prin muncă la domiciliu, pe perioada stării de alertă.

 

Totodată, accesul cetățenilor în instituție este restricționat, iar programul cu publicul, la Registratura Primăriei municipiului Ploiești, se va desfășura, începând de astăzi,  după cum urmează:

  • Luni 00-13.00                  depunere documente
  • Joi 00-13.00                  eliberare documente.

 

Programul cu publicul la nivelul Direcției Generale de Dezvoltare Urbană se va derula astfel:

 

 

Registratură

Autorizații Construcții

Cadastru-GIS

Serviciul Dezvoltare Urbană și Metropolitană

Compartiment Verificare și Evaluare Documentații

Serviciul Control Documentații Publice, Disciplină în Construcții

Arhitect Șef/Director General Adjunct

 
 
 

LUNI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

 

MARȚI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

 

MIERCURI

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

9.00-13.00

 

JOI

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

14.00-16.00

 

VINERI

 
         

 

 

Solicitările/petițiile/reclamațiile sau alte documente se vor transmite în sistem on-line, la următoarele adrese de e-mail:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

 

Pentru problemele care vizează alte domenii de activitate ale Primăriei municipiului Ploiești, sesizările se transmit și la adresele de e-mail afișate pe site la adresa http://www.ploiesti.ro/structura.php.

 

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările/petițiile/reclamațiile sau alte documente și prin poștă, la adresa: Primăria Municipiului Ploiești, Piața Eroilor nr. 1 A.

 

Sesizările se pot adresa și telefonic, la următoarele numere:

 

0244/516699                                     Centrală Primărie;

0244/984                                           Dispecerat Primărie

 

De asemenea, în acest context, se suspendă și programul de audiențe cu publicul susținut de conducerea primăriei.

 

Facem precizarea că, accesul reprezentanților mass-media în instituție nu va fi restricționat, dar se va realiza cu respectarea măsurilor de protecție (purtare mască, distanțare fizică, etc.).

            Angajații aparatului de specialitate din cadrul U.A.T. Municipiul Ploiești își vor desfășura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă și siguranță și au obligația de a anunța șeful ierarhic superior cu privire la apariția unor simptome aferente COVID-19, fiindu-le interzisă prezența la locul de muncă, în acest context.

 

Municipalitatea le mulțumește ploieștenilor pentru înțelegere în ceea ce privește măsurile luate și îi asigură că activitatea administrației publice locale nu va suferi sincope, urmând ca aceasta să se desfășoare corespunzător și eficient.

 

DIRECȚIA COMUNICARE, RELAȚII PUBLICE