Scrisoare deschisă adresată primarului Andrei Volosevici: ”Opriți atitudinea de discriminare practicată de conducerea Teatrului Toma Caragiu împotriva cântăreței Rodica-Elena Tudor”

Daniel Dimache -

Scrisoare deschisă adresată primarului Andrei Volosevici: ”Opriți atitudinea de discriminare practicată de conducerea Teatrului Toma Caragiu împotriva cântăreței Rodica-Elena Tudor”
 
Gheorghe Tudor, cetățean al județului Prahova, fost consilier județean, activist în societatea civilă îndeosebi pe problemele romilor, a lansat în spațiul public o scrisoare deschisă adresată primarului municipiului Ploiești, Andrei Volosevici, prin care cere oprirea discriminării conducerii Teatrului ”Toma Caragiu”, instituție în subordinea Primăriei, asupra cântăreței Rodica-Elena Tudor (în foto), fiica semnatarului documentului. În scrisoarea deschisă adresată primarului, Gheorghe Tudor prezintă unele dovezi și aduce o serie de acuze grave, inclusiv de natură penală, care ar trebui cercetate cu maximă responsabilitate de Primăria municipiului Ploiești, dar și de alte instituții abilitate ale statului român. Vom reveni asupra subiectului:
 
SCRISOARE DESCHISĂ ADRESATĂ PRIMARULUI MUNICIPIULUI PLOIEȘTI, ANDREI LIVIU VOLOSEVICI
 
DOMNULE PRIMAR,
 
Vă rog să opriți atitudinea de discriminare practicată de conducerea Teatrului ”Toma Caragiu” împotriva cântăreței Rodica-Elena Tudor care, și-a asumat public etnia romă încă din anul 2010, pe scena Festivalului de Muzică Ușoară de la Mamaia, o atitudine discriminatorie tot mai accentuată din cauza seriei mele de postări din mediul online ,,Nene Iancule, până când bre, până când?’’ și a răspunsurilor pe care mi le-ați transmis anul trecut la solicitările mele.
Vă scriu pentru că, sincer, îmi pun toate speranțele în dumneavoastră să opriți această discriminare practicată de conducerea Teatrului ”Toma Caragiu” împotriva fiicei mele, Rodica-Elena Tudor, câștigătoare a Festivalului de Muzică Ușoară de la Mamaia în anul 2012, prin nedistribuirea în spectacole-concert noi sau prin rebotezarea unor spectacole pentru care are deja contract, și să descurajați astfel repetarea unor asemenea practici discriminatorii împotriva altor tineri sau mai puțin tineri care nu sunt pe placul conducerii teatrului din motive care nu au legătură cu talentul și nici cu profesionalismul.
Am citit și am recitit cu foarte mare atenție răspunsurile dumneavoastră la cele două petiții pe care vi le-am transmis anul trecut . Din păcate, am constatat că majoritatea răspunsurilor în care faceți referire la Teatrul ”Toma Caragiu” Ploiești(TTC), la fiica mea, Rodica-Elena Tudor, solist vocal colaborator al TTC începând cu 15.01.2013, la pensionara Rodica Alexandru care va împlini vârsta de 63 de ani pe 15 iunie a.c. și la concursul discriminatoriu din 29 mai 2017 în urma căruia pensionara Rodica Alexandru a fost și este în continuare angajată solist vocal al TTC, cu contract de muncă, par a fi mai mult puncte de vedere evazive și neconforme cu realitatea ale conducerii TTC și mai puțin rezultatul unor cercetări obiective și amănunțite din partea Primăriei Ploiești.
În primul rând, este imoral și nelegal să permiteți persoanelor pe care eu le contest să vă formuleze, parțial sau integral, răspunsurile la cele două petiții ale mele din lunile august și septembrie 2021. În plus, este la fel de imoral să permiteți discriminarea continuă a unei tinere artiste de etnie romă și să nu-i acordați dreptul de a se apăra, printr-o analiză corectă și obiectivă din partea dumneavoastră și a instituției pe care o reprezentați.
Înțeleg perfect nevoia de a se disculpa și de a se apăra a celor numiți la conducerea teatrului, chiar dacă aceste numiri s-au realizat prin concursuri contestate în spațiul public așa cum puteți observa accesând linkul de mai jos.
Probabil modalitatea subiectivă și părtinitoare a numirii lor în funcții publice reprezintă un motiv al vinovăției care le apasă greu pe umeri și, în consecință, care scade nivelul credibilității teatrului și a instituției pe care o reprezentați în rândul cetățenilor Municipiului Ploiești, în cazul în care toate neregulile, nelegalitățile, vor fi aduse la cunoștință opiniei publice.
Sunt convins că nu vă doriți ca imaginea Primăriei Municipiului Ploiești să aibă de suferit din cauza superficialității și a subiectivismului acut cu care ați tratat ultima mea petiție. Așa că eu vă propun să o reanalizați și să găsiți soluția care să mulțumească toate părțile, așa cum o poate face un bun și eficient primar.
 
Vă asigur că la baza constatării mele stau argumente solide și pentru că nu-mi doresc să vă răpesc prea mult timp, vă voi da doar două exemple.
 
Exemplul 1.În răspunsul dumneavoastră din luna noiembrie a anului trecut, la ultima mea petiție înregistrată la Primăria Ploiești cu nr. 21663 din data de 29.09.2021 și sub nr. AP / 1345 / 30.09.2021 la Cabinet Primar, prin intermediul căreia am revenit cu câteva precizări privind informațiile și clarificările pe care mi le-ați transmis anterior, referitoare la fiica mea, printre altele, ați precizat:
,,În ceea ce privește susținerea dumneavoastră conform căreia, fiica dumneavoastră a fost exclusă, de către conducerea Teatrului ”Toma Caragiu” Ploiești, din spectacolul „Majestic estival” reiterăm ceea ce am precizat și în adresele anterioare, și anume faptul că, spectacolul „Majestic estival” este un spectacol diferit față de cel creat în anul precedent, având un alt repertoriu, o altă distribuție și un concept diferit’’.
De ce răspunsul de mai sus îl consider ca pe multe altele, mai mult un punct de vedere evaziv și neconform cu realitatea al conducerii TTC și mai puțin rezultatul unor cercetări obiective și amănunțite din partea Primăriei Ploiești? Pentru că în el NU se face referire la nicio clauză din CONTRACTUL DE PRESTĂRI SERVICII ARTISTICE cu numărul 2591 din 11 august 2020, încheiat pentru spectacolul-concert ”Majestic estival”, între Teatrul ”Toma Caragiu” Ploiești în calitate de BENEFICIAR și fiica mea, în calitate de PRESTATOR.
Dacă încă nu știați, CONTRACTUL DE PRESTĂRI SERVICII ARTISTICE cu numărul 2591 din 11 august 2020, încheiat pentru spectacolul-concert ”Majestic estival”, între Teatrul ”Toma Caragiu” Ploiești în calitate de BENEFICIAR și fiica mea, Rodica-Elena Tudor, în calitate de PRESTATOR, printre alte clauze, prevede :
1.1 Prin prezentul contract, PRESTATORUL se angajează să participe în calitate de solist, în cadrul spectacolului-concert ”Majestic estival”.
3.1 Prezentul contract se încheie de la data semnării lui și este valabil pe toată perioada de reprezentare a spectacolului.
12.1 Modificarea prezentului contract se face numai prin act adițional încheiat între părțile contractante.
12.2 Prezentul contract cu orice alt act însoțitor reprezintă voința părților și înlătură orice altă înțelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii lui.
Conform contractului mai sus menționat, perioada de reprezentare a spectacolului-concert ”Majestic estival” nu este limitată la anul 2020. De fapt, conform contractului mai sus menționat, perioada de reprezentare a spectacolului-concert ”Majestic-estival” nu este limitată deloc, așa cum nu este limitată nici în contractele de prestări servicii artistice încheiate între Teatrul ”Toma Caragiu” Ploiești și fiica mea, pentru concertele-spectacol:
” Șlagăre în revenire’’ , Contract de Prestație Artistică nr.204/15.01.2013
”Crăciun de Poveste” , Contract de prestație Artistică nr.6707/15.12.2014
”Suflet Pereche’’ , Contract de Prestări Servicii Artistice nr.346/29.01.2020,
”Iubește Românește’’ , Contract de Prestări Servicii Artistice nr.1105/25.03.2021
Mai mult decât atât, în CONTRACTUL DE PRESTĂRI SERVICII ARTISTICE cu numărul 2591 din 11 august 2020 încheiat între Teatrul ”Toma Caragiu’’ Ploiești în calitate de BENEFICIAR și fiica mea, Rodica-Elena Tudor în calitate de PRESTATOR, pentru spectacolul-concert ”Majestic estival”, NU există nicio clauză care să dea dreptul conducerii Teatrului Toma Caragiu din Ploiești să nu o distribuie pe fiica mea în spectacolul-concert ”Majestic estival” dacă vreodată ”Majestic estival” va beneficia de un alt repertoriu, o altă distribuție și/sau va avea un concept diferit față de spectacolul-concert ”Majestic estival” din anul 2020 sau dacă nu va genera încasări/venituri.
 
Exemplul 2. Tot în răspunsul dumneavoastră la ultima mea petiție, înregistrată la Primăria Ploiești cu nr. 21663 din data de 29.09.2021 și sub nr. AP / 1345 / 30.09.2021, la Cabinet Primar, referitor la solistul vocal Rodica Alexandru, ați precizat:
,,În ceea ce o privește pe doamna la care faceți referire, aceasta face parte din trupa Secției Revistă, ceea ce o califică pentru spectacole gen muzical. Acest gen de spectacole, implică din partea fiecărui angajat / artist să presteze și să acceseze mai multe paliere și tipologii: să cânte, să danseze, să interpreteze un text în proză sau în versuri. Ca exemplu concret, doamna la care faceți trimitere, chiar dacă figurează ca actor în statul de personal, ea cântă, dansează și, de asemenea, interpretează texte în proză sau versuri (vezi spectacolele „Zaraza”, „My Fair Lady”, „Ziua Recunoștinței”).
Dacă în statul de personal doamna Rodica Alexandru este actor, profesie pe care o exercită în spectacolele la care faceți referire dar și în spectacolele concert ”Șlagăre în revenire ”, ”Iubește românește” și ”Majestic Estival”, atunci ar fi trebuit să fie angajată și plătită ca actor și nicidecum ca solist vocal.
Dacă încă nu știați : ,,să cânte, să danseze, să interpreteze un text în proză sau în versuri” sunt atribuțiile unui actor și nicidecum ale unui solist vocal.
În fapt, actrița Rodica Alexandru, s-a înscris la facultate în 2008 și a absolvit pedagogie muzicală în 2011, la vârsta de 52 de ani, din dorința de a avea un salariu mult mai mare și nicidecum din pasiunea pentru muzică, altfel s-ar fi înscris la facultate mult mai devreme și nu într-o perioadă în care se mai putea, prin unele facultăți din țară, să promoveze anii universitari și să obțină licența și studenți mai puțin știutori de carte precum domnia sa. Mai jos, găsiți linkul de la absolvirea facultății, alături de soliștii vocali de la TTC, NICO, Romeo Zaharia și George Capanu.
Este public faptul că doamna Rodica Alexandru a candidat din partea PNL Ploiești la alegerile locale din 2016 dar și la cele din 2020, pentru un mandat de consilier local.
La data alegerilor locale din 2016, doamna Rodica Alexandru era pensionară și actor colaborator al TTC, așa cum se poate constata accesând linkul de mai jos.
Din respect pentru adevăr, pensionara Rodica Alexandru a fost angajată solist vocal cu contract de muncă, în anul 2017, și nu actor, pentru că a absolvit studii superioare pentru profesia de solist vocal și nicidecum pentru profesia de actor și pe cale de consecință, pentru a câștiga mai mult la salariu.
În ceea ce privește concursul din anul 2017 pentru postul de solist vocal cu un singur candidat, câștigat de pensionara Rodica Alexandru, consider că a fost discriminatoriu pentru că a cerut candidaților să aibă ,,vârsta aproximativă de peste 40 de ani’’, minim 10 ani vechime în muncă și minim 10 ani vechime în specialitate artistică.
Pentru că la data concursului doamna Rodica Alexandru avea împlinită vârsta de 57 de ani de ani, o vârstă nicidecum ,,aproximativă de peste 40 de ani’’ așa cum cerea concursul, câștigarea concursului cu un singur candidat dovedește faptul că lanțul slăbiciunilor și prieteniile sunt mai importante decât respectarea principiului egalității de șanse și promovarea și susținerea tinerelor talente.
Dacă încă nu ați aflat ce condiții li s-au cerut candidaților să îndeplinească pentru a putea participa la concursul din anul 2017 pentru ocuparea unui post vacant de solist vocal, le puteți afla accesând linkul http://www.teatruploiesti.ro/nou/index.php?page=stire&id=524
Sunt condiții mult mai restrictive decât condițiile impuse candidaților pentru funcția de manager al TTC în anul 2015 de către Primăria Ploiești, așa cum puteți constata accesând și linkul
 
Ca să vă dovedesc că atât directorul TTC, doamna Mihaela Rus, cât și șeful Secției Revistă , domnul George Frâncu, o discriminează pe fiica mea, vă dau două exemple:
 
Exemplul 1. În fapt, în decembrie anul trecut, în locul spectacolului-concert ”Crăciun de poveste” pentru care, așa cum am arătat mai sus, fiica mea are contract de colaborare, TTC a pus în scenă spectacolul -concert ”Iarna spune povești” fără Rodica Tudor. Motivul pentru care spectacolul-concert ”Crăciun de poveste” a fost rebotezat este lesne de înțeles.
 
Exemplul 2. Am citit cu atenție și bugetul de 15,7 milioane lei (2,4 milioane de euro) al Teatrului ,,Toma Caragiu’’ pentru anul 2022, aprobat prin HCL NR.46 din 10 februarie a.c. disponibil integral pe
https://www.scribd.com/…/Buget-Aprobat-Conform-HCL-46… și am constatat că TTC are planificat un PROGRAM DE ACTIVITATE MINIMAL(vezi paginile.6-11), din care amintesc spectacolul-concert, Viorel Gavrilă(pagina 7, poziția 7).
Repetițiile spectacolului- concert, Viorel Gavrilă, între timp intitulat ,, Dă, Doamne Cântec’’ au început la jumătatea lunii martie a.c. iar premiera a avut loc pe 31 martie.
Cu toate că spectacolul-concert ,, Dă, Doamne Cântec, dispune de un buget de 81.000 lei, dintre care 60.000 lei numai pentru colaboratori și prestări servicii, fiicei mele nu i s-a propus să facă parte din distribuția acestui spectacol, chiar dacă onorariul ei este unul mai mult decât modest, între 150-200 lei apariție/spectacol, așa cum rezultă și din contractele de colaborare încheiate cu TTC începând cu anul 2013.
Așa cum am arătat mai sus, bugetul spectacolului-concert ,, Dă, Doamne, Cântec’’ se regăsește la pagina 7, poziția 7, a bugetului aprobat conform HCL nr. 46 din 10.02.2022.
Regizor, scenograf și coregraf al spectacolului-concert ,, Dă, Doamne, Cântec” este domnul Răzvan Mazilu, aflat la a doua colaborare cu TTC în ultimile 6 luni, iar invitat special, conform afișului, este doar cunoscutul și apreciatul interpret, Gabriel Dorobanțu. Acest spectacol cu un singur invitat special, s-ar fi putut realiza cu economii însemnate dacă se apela la un regizor angajat al TTC și se renunța la prestări servicii, pentru că soliștii vocali trecuți pe afiș: NICO, Daniela Răduică, George Capanu și Romeo Zaharia, sunt angajați ai TTC, cu contract de muncă.
Motivul pentru care fiica mea nu a fost distribuită în spectacolul-concert ,, Dă, Doamne, Cântec’’, nu are nicio legătură cu bugetul spectacolului și așa prea mare, și nici cu domnul Viorel Gavrilă, după cum mi-a mărturisit, ci mai degrabă cu răspunsurile pe care le-am primit la adresele mele dar și cu seria de postări ,, Nene Iancule, până când bre, până când ?’’ după cum a recunoscut, de două ori, domnul George Frâncu.
Domnul George Frîncu este șeful Secției Revistă, numit politic pe criterii netransparente în funcția de șef la Revistă în anul 2013 dar și în funcția de manager interimar în anul 2015 pentru 120 de zile, așa cum rezultă din Scrisoarea deschisă intitulată ,,JOS LABELE POLITICE MURDARE DE PE INSTITUTIILE CULTURALE”, adresată primarului și consilierilor ploieșteni, în 11 noiembrie 2015, de către actorul Ionuț Burlan, și disponibilă pe linkul de mai jos.
Vă asigur că merită văzută integral și emisiunea TV ,,Momentul adevărului’’ din 17 noiembrie 2015, disponibilă pe linkul de mai jos, în care actorii Ionuț Burlan, Marian Despina și George Frâncu, toți de la TTC, fac dezvăluiri interesante despre implicarea politicului în numirea managerilor și despre ,, afacerile’’ din TTC. Și dacă timpul nu vă permite, urmăriți măcar Segmentul 2 din emisiunea tv ,,Momentul adevărului’’ din 17 noiembrie 2015, disponibil pe linkul de mai jos.
Mai mult decât atât, fostul manager interimar pentru 120 de zile de la demisia doamnei Raluca Zamfirescu, actorul George Frâncu, cu toate că este unul dintre contestatarii condițiilor cerute inițial a fi îndeplinite de către viitorii candidați, afirmă în aceeași emisiune, Segmentul 2, că nu se va înscrie la concurs.
Însă, domnul George Frâncu ne-a mărturisit mie și fiicei mele, în vara anului trecut, că a vrut să se înscrie la concursul din 2015 organizat de Primăria Ploiești pentru ocuparea postului de manager al TTC dar ,,cineva cu grade din primărie’’ i-a spus să-și ia gândul și, și l-a luat.
La concursul pentru postul de manager al TTC, organizat de Primăria Ploiești în luna decembrie a anului 2015, au participat trei candidați: doamna Sanda Vișan, cunoscută realizatoare TV, doamna Mihaela Rus, șeful secției teatrului de păpuși din cadrul TTC la data concursului, și domnul Remus-Bogdan Vlăsceanu, cadru universitar la Universitatea din Craiova.
După prima probă care a avut loc pe 21 decembrie, doamna Mihaela Rus a obținut nota 9,27, domnul Vlăsceanu Remus 9,20 și doamna Sanda Vișan 7,60.
Nemulțumită de nota obținută la prima probă, doamna Sanda Vișan a depus pe 22 decembrie, contestația cu nr. 025299. Deși termenul legal pentru rezolvarea contestației era de 5 zile, proba de susținere a proiectelor de management a avut loc pe 22 decembrie.
În condițiile date, cunoscuta realizatoare TV a refuzat să mai participe la cea de a doua probă de concurs.
După cea de a doua probă, din 22 decembrie 2015, doamna Mihaela Rus a obținut nota 8,63 iar domnul Remus-Bogdan Vlăsceanu a obținut nota 2,10.
Impresionantul CV al doamnei Sanda Vișan și alte informații despre concurs, le puteți afla citind până la sfârșit, știrea disponibilă pe linkul de mai jos.
CV-ul domnului Remus-Bogdan Vlăsceanu este disponibil pe linkul de mai jos și este unul peste care nu se poate trece ușor cu vederea, cu atât mai mult cu cât nota pe care a obținut-o la susținerea proiectului a fost 2,10! https://unatc.ro/doctorat/comisie/CV_Remus_Vlasceanu.pdf
CV-ul doamnei Mihaela Rus, corespunzător datei concursului, l-am căutat cu ajutorul renumitului GOOGLE dar nu l-am găsit.
Câștigătorul concursului a fost tocmai cel al cărui nume actorul Ionuț Burlan îl aflase ,, pe surse” și-l făcuse public cu câteva săptămâni înainte de concurs.
Primul ,,Anunt concurs de proiecte post manager Teatrul Toma Caragiu’’datează din 21.10. 2015 și este disponibil pe http://www.teatruploiesti.ro/nou/index.php?page=stire&id=288 .
Al doilea ,,Anunt concurs de proiecte post manager Teatrul Toma Caragiu’’ datează din 18.11. 2015, este disponibil pe http://www.teatruploiesti.ro/nou/index.php?page=stire&id=301 și a fost mai puțin restrictiv, după ce condițiile primului anunț au fost contestate și la TV în 17 noiembrie 2015, așa cum se poate observa vizionând emisiunea TV disponibilă pe linkul:
Paradoxal, protestul curajosului actor Ionuț Burlan privind condițiile de participare la concurs, nu a făcut nimic altceva decât să-i permită și doamnei Mihaela Rus să participe la concurs. De ce ? Pentru că dintre cele 4 condiții generale ale primului anunț, doamna Mihaela Rus nu îndeplinea condiția generală 2.,,studii postuniversitare sau master in domeniul management (condiție solicitata de autoritate)”.
Masterul în ştiinţe economice cu specializarea managementul sectorului public, doamna Mihaela Rus l-a finalizat în anul 2016, așa cum se poate observa accesând linkul http://presamil.ro/mihaela-rus-managerul-teatrului-toma…/
Dacă ar fi fost eliminată și condiția generală 4 ,,.vechime in funcție de conducere – minim 1 an (condiție solicitata de autoritate)’’, asupra concursului nu cred că ar mai fi existat suspiciuni, teatrul ar fi avut același manager sau poate altul, și de ce nu, poate chiar pe actorul Marian Despina care și-ar fi dorit să se înscrie la concurs, după cum a mărturisit în emisiunea TV disponibilă pe linkul de mai sus.
După concurs, dintre cei trei actori protestatari la TV, doar domnul Ionuț Burlan și-a exprimat părerea despre rezultatul acestuia, declarând pentru observatorulph.ro :
„Mi se pare strigător la cer să nu respecți termenul legal pentru contestație și suspecte notele contracandidatului doamnei Rus”
Ce ar mai fi de spus ? Poate doar că la 5 ani distanță de la primul concurs, cu media 7,50 obținută la concursul privind analizarea noului proiect de management al managerului Teatrului „Toma Caragiu” Ploiești( 7,33 la prima probă și 7,66 la proba a doua), doamna Mihaela Rus, a mai prins un mandat de manager al TTC. Rezultatul concursului din 23 decembrie 2020 este disponibil integral pe linkul http://www.teatruploiesti.ro/nou/index.php?page=stire&id=939
Revenind la pensionara Rodica Alexandru care pe 15 iunie va împlini frumoasa vârstă de 63 de ani, pentru cât timp dedică profesiei sale de solist vocal, pentru cât de rar apare în fața publicului și pentru ceea ce prestează cu adevărat, ar fi meritat statutul de actor colaborator și nicidecum de solist vocal angajat cu contract de muncă.
Într-un Ploiești care se vrea administrat legal dar și moral, mai pe românește, fără ,,pile’’ și ,, relații’’, posturile scoase la concurs trebuie să nu mai fie îngrădite de condiții precum: vârstă, vechime într-o funcție de conducere, vechime în muncă și/sau în specialitatea artistică și, oricare dintre pensionarii de la TTC care dorește să-și continue activitatea, să aibă statut de colaborator și nicidecum de angajat cu contract de muncă .
Vă învederez că îmi rezerv dreptul să fac publică, pe toate canalele de televiziune, această discriminare de care fiica mea are parte din ce în ce mai mult din partea conducerii TTC, o discriminare încurajată de răspunsurile evazive și mai puțin obiective din partea Primăriei Ploiești la solicitările mele și probabil și de comportamentul discriminatoriu pe care dumneavoastră îl manifestați în actualul mandat față de romi și în special față de cartierele Cătun și Mimiu, cu străzile neasfaltate și adevărate tranșee, fără niciun loc de joacă amenajat, cu condiții neatractive pentru frecventarea Școlii Structură nr. 19 de către cei aproape 200 de elevi și preșcolari de etnie romă înscriși la fiecare început de an școlar, cel puțin în ultimii 5 ani, cu un teren de sport mai rău decât un maidan, stări de fapt despre care v-am adus la cunoștință personal, verbal dar și în scris, și să sesizez Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării și Comisia pentru Drepturile Omului din cadrul Parlamentului European, urmând să vă asumați responsabilitatea politică și morală, vizavi de ceea ce va urma.
Și pentru că nu-mi mai doresc răspunsuri care să fie mai mult puncte de vedere ale conducerii TTC, evazive și neconforme cu realitatea, și mai puțin rezultatul unor cercetări obiective și amănunțite din partea Primăriei Ploiești condusă de un primar de profesie avocat și de un manager public de profesie jurist, mă opresc aici.

❗️De pe 2 și până pe 11 august, 1️⃣8️⃣ echipe naționale, printre care și cea a României, se vor întrece la Ploiești și…

Publicată de Federatia Romana de Baschet pe Luni, 29 iulie 2024