Zâmbet de copil – campanie socială susţinută de LIDL

Redactia -

Zâmbet de copil – campanie socială susţinută de LIDL

O nouă ediție a campaniei sociale „Zâmbet de copil” începe la Lidl. În perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donații de la casele de marcat din magazine vor colecta fonduri pentru sprijinirea educației copiilor săraci, din programul Fiecare Copil în Grădiniță al Asociației OvidiuRo.

Campania socială „Zâmbet de copil” continuă. Clienții care își fac cumpărăturile în magazinele Lidl au ocazia să ofere celor mai săraci copii din România șansa la educație și la un start mai bun în viață. Fondurile strânse prin intermediul urnelor de donații de la casele de marcat vor fi direcționate către sprijinirea a 150 copii dezavantajați din Sibiu, beneficiari ai programului Fiecare Copil în Grădiniță, derulat de Asociația OvidiuRo.

Publicitate

După zece ani de programe de integrare școlară a copiilor săraci, Leslie Hawke și Maria Gheorghiu, cofondatoarele Asociației OvidiuRo, au observat că majoritatea acestora nu reușesc să recupereze decalajul educațional față de colegii lor, dacă nu beneficiază de oportunități de învățare de la vârste cât mai fragede. Decizia de a începe un program educațional pentru preșcolari a venit firesc și, astfel, s-a născut Fiecare Copil în Grădiniță, lansat în parteneriat cu Ministerul Educației în 2010.

„Astăzi susținem 1500 de copii să meargă la grădiniță, oferindu-le părinților tichete sociale de 50 de lei pe lună cu condiția să-i aducă zilnic să învețe. Programul a crescut prezența zilnică de la mai puțin de 40% la peste 80%. Prin această inițiativă, am arătat că părinții extrem de săraci își duc copiii la grădiniță, dar au nevoie de puțin sprijin”, spun cele două fondatoare ale Asociației OvidiuRo. ​​

„Sprijinirea educației copiilor este una dintre preocupările fundamentale din cadrul programului de responsabilitate socială Lidl. Fiecare om are dreptul la educație, iar copiii săraci au nevoie de sprijinul nostru pentru a-și dezvolta capacitățile intelectuale încă din primii cinci ani de viață, oferindu-le șansa să meargă la grădiniță. Ca de fiecare dată, angajații și clienții noștri se vor implica în această inițiativă, oferindu-le copiilor săraci un start mai bun în viață.”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.